• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Anonym (Svagtpluss)

Jag fick som sagt ett ytterst svagt plus med cb early men började sen blöda lite. Men jag har fortfarande sjukt ont i brösten och är trött. Det brukar försvinna så fort jag får min mens. Vad är detta? Blir tokig. Testade med ytterligare ett test samma dag som var negativt. Vad tror ni?

• kna1

Sååå tråkigt att vänta på BIM! 8 dagar kvar... Och vill verkligen inte testa förtidigt. Har 2 Gravtest hemma och har förbjudit mig själv att köpa fler så måste vänta till BIM för att testa men tiden går ju såå långsamt! ;(

• molltroll0609

Funderar på att testa imorgon, då borde jag var typ bim -1 eller -2.

Är det bäst att testa på morgon el eftermiddag? Tänker att det kanske är mest koncentrerat på morgonen men hcg kanske hinner stiga till em?

Har inga förhoppningar, på riktigt, men min man fyller år imorgon så testar gärna då. Jag är 39 år så mina ägg har nog ruttnat typ.

• Anonym (22/11)

Är det bara jag som ser det här? Förstår ingenting, testat med ett tidigt test på 10mlu och det är helt blankt, men dessa på 25 mlu visar detta?! Och det är från samma urin!!
  • lyckligast80
    molltroll0609 skrev 2017-11-26 14:17:49 följande:

Funderar på att testa imorgon, då borde jag var typ bim -1 eller -2.

Är det bäst att testa på morgon el eftermiddag? Tänker att det kanske är mest koncentrerat på morgonen men hcg kanske hinner stiga till em?

Har inga förhoppningar, på riktigt, men min man fyller år imorgon så testar gärna då. Jag är 39 år så mina ägg har nog ruttnat typ.

Kunde inte låta bli att skratta när jag läste din sista rad, underbart att det finns nån som är lika negativ som jag;)

Är 37 och tänker samma.. äggen är väl borta nu???????? ; )

Undrar också vilken tid som är bäst att testa..... tror morgonen är bra. Har jag hört.

Håller tummarna för oss! : )
  • molltroll0609
    lyckligast80 skrev 2017-11-26 18:04:18 följande:

Kunde inte låta bli att skratta när jag läste din sista rad, underbart att det finns nån som är lika negativ som jag;)

Är 37 och tänker samma.. äggen är väl borta nu???????? ; )

Undrar också vilken tid som är bäst att testa..... tror morgonen är bra. Har jag hört.

Håller tummarna för oss! : )

Hihi ja ibland blir jag så jäkla less bara

Kunde inte låta bli att testa nu på em, väldigt meganegativt. "Inte gravid". Skönt att inte leta eventuella skuggor iaf.

Men vet inte vad min kropp håller på med. Får mens på tisdag typ, har jätteont på höger sida som vid äl, men det har jag inte nu. Kollade med sticka för säkerhets skull. Känns som att kroppen försöker säga "lägg aaaaav fattar du inte att ditt 'bäst före' passerat för längesen"
  • tempnörden
    kna1 skrev 2017-11-25 19:04:24 följande:

Är inte riktigt säker på hur lång lutealfas jag har än, har bara varit utan P piller några månader så bara hunnit haft 2 riktiga menstruationer. Dock märkt nu att jag har 40 dagars cykel så tänkte ringa barnmorska och få tips om det inte tar sig denna månad. :)

Som några redan påpekat här ovan så var det en helt normal lutealfas, det är jag som räknar helt upp åt väggarna! My bad ;)

Men absolut en lång cykel suger, är bra att du tänker fråga :)
  • lyckligast80
    molltroll0609 skrev 2017-11-26 19:17:51 följande:

Hihi ja ibland blir jag så jäkla less bara

Kunde inte låta bli att testa nu på em, väldigt meganegativt. "Inte gravid". Skönt att inte leta eventuella skuggor iaf.

Men vet inte vad min kropp håller på med. Får mens på tisdag typ, har jätteont på höger sida som vid äl, men det har jag inte nu. Kollade med sticka för säkerhets skull. Känns som att kroppen försöker säga "lägg aaaaav fattar du inte att ditt 'bäst före' passerat för längesen"

Hahaha, så illa är det nog inte men fasen vad frustrerad man blir och all väntan är olidlig.

Brukar också testa med digitala och varje månad känns det som stickan bara skriker ?INTE GRAVID NU HELLER?!!

Har ni barn sen innan? Själv har jag en 10 åring sen ett tidigare förhållande. : )
  • ellinorwe
    Anonym (22/11) skrev 2017-11-26 16:44:05 följande:

Är det bara jag som ser det här? Förstår ingenting, testat med ett tidigt test på 10mlu och det är helt blankt, men dessa på 25 mlu visar detta?! Och det är från samma urin!!

jag ser! :) har du tagit ett till test idag?
  • TouchOfRed
    Anonym (22/11) skrev 2017-11-26 16:44:05 följande:

Jag ser ett svagt streck! Testa igen idag? Prova med cb digital?
Svar på tråden BIM november 2017