• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Horisonten
    Millannn skrev 2017-10-28 23:07:58 följande:

Men ni har åtminstone haft redigt med sex så ni lät ju ha prickat in vi hade ju bara sex en gång tyvärr men det är ju allt som krävs egentligen och samma som att det bara krävs en liten spermie

Så sant sä sant. Dock är de ju lite mer som skall till så de blir en bebis men hoppas :) denna månaden är jag iallafall säker på att jag hade äl än förra månaden
  • Millannn
    Horisonten skrev 2017-10-28 23:21:21 följande:

Så sant sä sant. Dock är de ju lite mer som skall till så de blir en bebis men hoppas :) denna månaden är jag iallafall säker på att jag hade äl än förra månaden

Jag håller tummarna <3
  • Horisonten
    Millannn skrev 2017-10-28 23:22:42 följande:

Jag håller tummarna <3

Tack och håller för dig :)
  • Belliiz
    Issari skrev 2017-10-28 22:50:23 följande:

Jag har varit extremt törstig hela dagen, trots att jag dricker massor av vatten... Kan det vara ett tecken?

Jag var törstig hela tiden i början av min tidigare graviditet. Drack minst 2 liter vatten om dagen :) Så det kan vara ett bra tecken!
  • Issari
    Belliiz skrev 2017-10-28 23:37:46 följande:

Jag var törstig hela tiden i början av min tidigare graviditet. Drack minst 2 liter vatten om dagen :) Så det kan vara ett bra tecken!

Häftigt att det i så fall kan ske så snabbt/tidigt! Jag är bara på ÄL+7 idag. Snart ÄL+8 med tanke på klockan. :) Ömmande bröst som blivit värre och värre under dagen också.
  • Belliiz
    Issari skrev 2017-10-28 23:47:21 följande:
    Häftigt att det i så fall kan ske så snabbt/tidigt! Jag är bara på ÄL+7 idag. Snart ÄL+8 med tanke på klockan. :) Ömmande bröst som blivit värre och värre under dagen också.
    Ja riktigt häftigt! Hoppas du får ett pluss snart :) Håller tummarna
  • Sams

Jag känner mig gravid hur jag nu än kan göra det Har haft en positiv känsla att detta är vår månad sen innan äl och på äl+1 började jag redan tycka att det stramade i livmoderregionen. De senaste månaderna har jag haft molvärk i stort sett hela månaden men nu har det inte varit värk utan bara att något drar. Har även kittlat på insidan så går och kliar mig på magen en hel del Tycker själv att kroppen inte borde veta att den är gravid så tidigt men den har kanske ett sjätte sinne Hoppas att den gör sig redo för ett litet mullbär.

• Millannn

ÄL+9-11 idag. Känner mig fortfarande gravid. Det molar i magen nu på morgonen och igårkväll så fick jag även halsbränna! Kändes som en rap som satt fast i flera timmar. Och det har jag bara haft en gång tidigare så det är inte så vanligt för mig men dagens test är negativt..

• molltroll0609
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-28 22:38:19 följande:

Bim -3-4 och negativt test på morgon. Nu har jag bestämt att inte testa före på tisdag om mensen inte kommit för att slippa bli ledsen. Jag har typ "Mensvärk", ömma bröstvårtor, illamående bitvis och precis ingen matlust. Vi får se hur början av veckan blir helt enkelt.. Håller tummarna för att inte våra hjärnor spelar oss ett spratt. Lycka till brudar!

Hoppas på ett plus för dig på tisdag!!!
  • smulis85

Tror inte jag är gravid ändå suck! Har fått nattsvettningar som jag brukar få när hormonerna börjar lämna kroppen även mindre ömma bröst idag :(

Svar på tråden BIM november 2017