• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Anonym (tossa)

Ger upp skiten nu!! Hatar att vänta på saker! Nu tänker jag leva som om jag inte planerar graviditet eller är gravid. Så blir det så blir det!!! Har såå svårt att vänta på saker som jag inte vet om det ens kommer!! ????????????

Någon som känner lika?

• MammaMia1012
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-29 22:50:49 följande:

Ger upp skiten nu!! Hatar att vänta på saker! Nu tänker jag leva som om jag inte planerar graviditet eller är gravid. Så blir det så blir det!!! Har såå svårt att vänta på saker som jag inte vet om det ens kommer!! ????????????

Någon som känner lika?

Förstår dig precis! Det är påfrestande och tar massa energi när man kastas mellan hopp, förtvivlan och besvikelse! <3 Man behöver nog ta ett steg tillbaka och se allt annat emellanåt.
  • Billieblue

Någon som känner lika?

Jaa.. känner likadant. Ibland tänker jag att ?det är klart även jag kommer att bli gravid, det kommer när det kommer? och ibland (oftast) känns allt bara så himla hopplöst och man vill bara strunta i hela skiten. Undrar hur mycket tid man lägger på att noja, analysera, känna efter och planera sånt som tydligen ändå aldrig händer. Jag HATAR att ha sex bara för att jag måste, har jättesvårt att försöka tvinga fram lust när jag inte är sugen. Men är man en personlighetstyp som ofta tänker ?allt eller inget? så kör man ju på, och blir typ besatt av tanken..

Hoppas på plus för oss alla som går och väntar..
  • molltroll0609

Någon som känner lika?

Förstår, så frustrerande!! Jag försöker verkligen planera som om jag inte blir gravid, men det är svårt. Kram till dig!!!
  • smulis85

Någon som känner lika?

Oja absolut känner så varje månad men sen sitter man där i alla fall med sina äl test och analyserar allt!!! Men lever faktiskt som vanligt när det gäller mat och alkohol tills jag får ett + det enda jag ändrat är att jag tar folsyra.
  • Ankre018

ett postibt gravtest i september men mensen kom på BIM +10 typ. I kombination med hemsk smärta vänster ljumske, Så RPC trodde ett tidigt missfall.

Men i fredags inseminerade vi igen. Har nu BIM 10 november. Hoppas så innerligt att det tar sig! Har redan känningar i vänster ljumske. Är som en brännande känsla med stickningar som kommer och går. Dock inte alls illamående vilket jag blev från dag 2 förra månaden.

Helt otroligt hur man kan kastas mellan hoppet och sedan slängas ner i gropen att det ändå inte tagit sig. Så himla psykiskt frustrerande!

• Pusselbiten88

Hade ni litat på det här plusset ? Det är ett CB PLUS och hört att flera får spök osv...... är på ÄL +10 eller +11

Testade även med testlagret men ser inget där?

• Horisonten
    Pusselbiten88 skrev 2017-10-30 08:06:14 följande:

Hade ni litat på det här plusset ? Det är ett CB PLUS och hört att flera får spök osv...... är på ÄL +10 eller +11

Grattis :) Jag hade litat på det. För mig är det för starkt för att vara ett spökstreck :) Men för att de skall kännas bättre så ta ett test om någon dag så skall du se att de är starkare :)
  • molltroll0609

Är på ÄL +9 imorgon. BIM -5 imorgon. Vill gärna ta ett cb early men har hört de som fått plus och sedan fått negativt på andra test vid BIM. Vad tror ni?

• Sams
    Pusselbiten88 skrev 2017-10-30 08:06:14 följande:

Tror det är läge att säga grattis!!! Tycker det är starkare än de spök jag sett tidigare Hoppas du nu startat en trend som vi andra kan följa
Svar på tråden BIM november 2017