• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Nyckelpiga2017
    molltroll0609 skrev 2017-10-29 08:55:01 följande:

Hoppas på ett plus för dig på tisdag!!!

Tack fina du. När är det dags för dig? Har helt sjuk mensvärk idag, det känns som jag ska spy.
  • molltroll0609
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-29 09:25:08 följande:

Tack fina du. När är det dags för dig? Har helt sjuk mensvärk idag, det känns som jag ska spy.

Jag har BIM typ 4-5/11.

Jag har fått negativt på BIM och plussat ett par dagar senare för ett antal år sedan, så sålänge din mens inte kommer så håll hoppet uppe!!
  • Nyckelpiga2017
    molltroll0609 skrev 2017-10-29 09:42:24 följande:

Jag har BIM typ 4-5/11.

Jag har fått negativt på BIM och plussat ett par dagar senare för ett antal år sedan, så sålänge din mens inte kommer så håll hoppet uppe!!

Okej.. då ligger jag några dagar före dig. Har du barn sedan tidigare? Jag har två barn på 4 och 6 år. Med bägge har illamåendet och platser kommit innan väntad mens men vi får se hur det går den här gången.
  • Millannn

Är det någon mer som har typ vattniga flytningar så att det känns som att det rinner till som med mens ungefär? Har haft det i några dagar nu

• Sams
    Millannn skrev 2017-10-29 10:10:12 följande:

Är det någon mer som har typ vattniga flytningar så att det känns som att det rinner till som med mens ungefär? Har haft det i några dagar nu

Ja, fast mina är mer lotionaktiga
  • Millannn
    Sams skrev 2017-10-29 10:14:05 följande:

Ja, fast mina är mer lotionaktiga

Mina var det igår men inte som tjock lotion utan lite mjölkiga typ ska inte testa nu förrän 1-2 dagar innan mens, man blir ju bara besviken! Känner ju att nånting är annorlunda i kroppen :-/
  • Anonym (tossa)

Känner bara molande mensvärk och sedan har jag lite ångest. Nåt jag hade problem med gör nåt år sedan men varit bättre men idag har jag tokångest ????????

• Millannn
    Anonym (tossa) skrev 2017-10-29 10:22:18 följande:

Känner bara molande mensvärk och sedan har jag lite ångest. Nåt jag hade problem med gör nåt år sedan men varit bättre men idag har jag tokångest ????????

Du har också mens den 3/11 va?
  • Sams
    Millannn skrev 2017-10-29 10:15:37 följande:
    Mina var det igår men inte som tjock lotion utan lite mjölkiga typ ska inte testa nu förrän 1-2 dagar innan mens, man blir ju bara besviken! Känner ju att nånting är annorlunda i kroppen :-/
    Ja typ som billig lotion Tänkte testa BIM-1 bara för att antingen få ett trevligt plus eller förbereda mig mentalt på mensen. Får se hur länge jag kan hålla mig. 
Svar på tråden BIM november 2017