Hej!
Jag hade ÄL 20/10 och är nu på bim -4 (ungefär, har lite oregelbunden cykel)
Det här är vårt andra försök. Jag har hypotyreos men har under det senaste året varit välinställd på min medicin, men har ändå intalat mig själv att jag inte kan bli gravid. Eller om jag mot förmodan skulle bli det skulle det bara leda till missfall.
Men iaf, redan några dagar efter ÄL fick jag molvärk, eller inte så att det gör ont, men att det känns.
Tempar varje morgon (NC) och tempen har varit hög efter äl, och nu sista två dagarna har den höjts ytterligare!
Mått illa både igår morse och idag, och idag kunde jag absolut inte äta yoghurt till frukost, samma som jag äter varje dag. Imorse när jag kollade på tv började min kille plocka ur diskmaskinen och göra iordning frukost. Jag tyckte att allt han gjorde lät extremt högt, och höjde demonstrativt ljudet på tvn. När han undrade vad jag höll på med bröt jag typ ihop och sa att han skramlade med tallrikarna med flit för att jag inte skulle höra tvn. Hör ju själv hur sjukt detta låter men blev verkligen så upprörd just då.
Har ont i brösten, inte bröstvårtorna men liksom inuti, lite ut mot sidorna. Har aldrig haft så förut.
Idag öppnade min kille en påse lättsaltade chips och jag trodde att det var något fel på dem, för att jag tyckte att det luktade rutten potatis, haha.
Har även flytningar vilket jag i princip aldrig brukar ha mellan äl och mens.
Det har ju bara gått 8 dagar sedan äl och det känns alldeles för tidigt för att känna något än, men det är ju inte som att jag inbillar mig alla symptom!?
Tänkte testa med CB testa tidigt- test om några dagar, och är så sjukt nervös..
Vad tror ni, kan man känna ngt såhär tidigt?
Spännande att följas åt och höra hur det går för er andra.