Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Det gör ju inte ont så. Som när man säger "det gör inte ont men det känns". Jag letade lite på internet och det verkar stämma med nåt som heter Braxton Hicks. Har du hört talas om sånt?
Braxton Hicks är vanliga sammandragningar, som jag har förstått det. Så länge de inte är smärtsamma så är det inte farligt, men känner du dig orolig så ta upp det med din BM.
Hej! Jag undrar hur man gör för att komma med i Facebookgruppen? Någon som kan släppa in?
RUL avklarat, framflyttad från 25 till 27 juli. Allt såg toppen ut och jag är glad att vi redan visste att det var en pojke den här gången så att jag bara kunde släppa alla sånna tankar och känna mig glad över att se honom och veta att han har det bra där inne!
Från början hade jag bara massa fladder och bubblor som spricker.
Nu har det börjat kännas annorlunda.
En gång på ryggen, sen ena sidan av magen, sen andra och i mitten-det känns som en tumme snabbt trycker på mig från insidan av magen.
Är det det som är sparkar?
Är det det ni kallar buffar?
V. 22+2 idag.
Från början hade jag bara massa fladder och bubblor som spricker.
Nu har det börjat kännas annorlunda.
En gång på ryggen, sen ena sidan av magen, sen andra och i mitten-det känns som en tumme snabbt trycker på mig från insidan av magen.
Är det det som är sparkar?
Är det det ni kallar buffar?
V. 22+2 idag.
Jag vet inte var den ligger.
Nu ikväll har jag fått plötsligt jätteont på ett område på ryggen, sen ett i underlivet, sen ett i sidan av magen.
Lite konstig känsla. -Är det som bebisen sparkar mig? Det varar bara några sekunder.
Här va det tyst. Har alla lämnat för Facebook ?
Kanske skulle ta sig dit jag också då.. är den fortfarande hemlig eller går den att söka upp?
Jag tror att tråden vilar i några dagar för att sedan få en rejäl skjuts (det har hänt förr). Jag hade förstått det som att det inte bara var jag som inte har Facebook dessutom.