Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hur långt är man då? Haha är så trög gällande att räkna och veta..
trötthet, denna är hemsk! Hade nog kunnat gå och lägga nig för natten vid 7 på kvällen haha..
Får hoppas man inte får mer biverkningar iallafall :)
Den senaste mensens första dag är vecka 0 + 0 om det är till någon hjälp. :)
Jag blir också förvirrad av alla dessa olika sätt att räkna på.. Tror att på bim så är man på första dagen i graviditetsvecka 5. Fast bebisen e då bara 2 hela veckor gammal sen befruktning. Någon annan som vet får gärna svara också! ;) Jag undrar vad mvc kallar denna dag? Någon som har koll? Jag borde veta men har glömt trots att jag har tre barn..haha! ;)
Hej! Jag väntar också mitt tredje barn och mår pyton från och till. Är i vecka 5+6 idag. Kommer inte ihåg hur det var med att vara gravid. Kvällarna är helt klart värst. Trött och illamående.... blääää
Försökte hitta dig för att skicka ett PM med min mailadress men det går inte att se din profil.... Hur gör jag då? Vill väldigt gärna vara med i FB-gruppen BF i juli 2018.
Hur gamla är dina två tidigare barn?
Har BIM imorgon men fick i måndags en blödning som jag tror var en nidblödning. Testade och fick ett svagt streck. Imorse tog jag ett till test och nu var en ännu svagare markering, knappt synlig. Sen fick jag idag en ny blödning... Är det mensen som kommer trots allt eller är det något annat??? En till nidis- tvillingar (tvåäggstvillingar?)???
Har halsbränna och blir vansinnigt uppblåst i magen. Inga övriga symptom.
Vad tror ni? Gravid?
Den senaste mensens första dag är vecka 0 + 0 om det är till någon hjälp. :)
E de någon som kan lägga till mig på Facebooks hemliga bf sida?? imminijennie@hotmail.com
Finns det en BF aug 2018 tråd?
Hej allihopa :)
Jag plussade precis på bim+5 och lyckan är total. BF 18 juli om jag räknar rätt. Så till sommaren blir jag och fästmannen två barnsföräldrar. Har en dotter som föddes augusti 2014.
Har ni några roliga idéer hur ni ska berätta för tex familj och vänner?
Är så himla glad att jag äntligen blivit gravid!! Jag och fästman hade kommit igång med en utredning och jag var och spolade äggledarna och vips så gick det :D längtar såååå mycket!!! Men oron finns ju där, är i vecka 5 .. håller tummarna för alla oss :)
Tack ja d borde d ju va..hm. .får tänka..*fniss*!
Ja men då borde bim räknas som 3+0??