• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Elina22

God morgon allihopa!

Tog som sagt ett grav test igår som visade positivt 2-3 veckor. Tog ytterligare ett imorse för att jag inte trodde på det och det visade gravid 1-2 veckor. Det har alltså sjunkit. Är rädd att det är fel, att hormonerna sjunker nu, de ska ju öka!

• Elina22
    Elina22 skrev 2018-01-03 08:42:56 följande:

God morgon allihopa!

Tog som sagt ett grav test igår som visade positivt 2-3 veckor. Tog ytterligare ett imorse för att jag inte trodde på det och det visade gravid 1-2 veckor. Det har alltså sjunkit. Är rädd att det är fel, att hormonerna sjunker nu, de ska ju öka!

• tossaliten
    Elina22 skrev 2018-01-03 08:44:39 följande:
    kan det inte vara så att hormonerna ligger mellan där 2-3 v och då blir det lite olika beroende på när på dygnet du tar och hur mkt hormoner det finns just då i urinet, alltså koncentrationen av HCG just då??
  • Elina22
    tossaliten skrev 2018-01-03 08:46:05 följande:

kan det inte vara så att hormonerna ligger mellan där 2-3 v och då blir det lite olika beroende på när på dygnet du tar och hur mkt hormoner det finns just då i urinet, alltså koncentrationen av HCG just då??

Jaaa?? Måste vara så? Hoppas. Blev orolig
  • Lottch3n
    josgos skrev 2018-01-02 22:11:19 följande:
    Ja usch jag förstår verkligen att det inte var roligt alls. Följde dig i decembertråden också. Det är väl olika om man i efterhand hade velat veta eller inte. Men hoppas att ditt molande och huggande resulterar i ett plus som får stanna denna gång <3
    Även om jag kände på mig att något var fel då testen inte blev starkare så kändes det fruktansvärt när man väl fick det bekräftat :(
    Jo men så är det ju testade man så önskar man att man inte testade och vice versa.

Jag har liksom som dov mensvärk mer eller mindre konstant nu :/ är inte det tidigt?
    Känner du nått?

Tack fina du! <3 Håller tummarna för dig också ska du veta <3
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-03 09:18:17 följande:
    Även om jag kände på mig att något var fel då testen inte blev starkare så kändes det fruktansvärt när man väl fick det bekräftat :(
    Jo men så är det ju testade man så önskar man att man inte testade och vice versa.

Jag har liksom som dov mensvärk mer eller mindre konstant nu :/ är inte det tidigt?
    Känner du nått?

Tack fina du! <3 Håller tummarna för dig också ska du veta <3
    Följde dig också i decembertråden.. fick också missfall förra månaden. Vi kämpar tillsammans denna! <3
  • Smile1234

Hejsan. Ny på familjeliv. Känner att jag behöver lite råd! Försök få barn sedan Jan -17. Kört med ägglossningsstickor i 7 månader nu. Fått en enda liten ????!! Är precis igång med utredning via fertilitetskliniken men det tar sån tid! BIM på fredag 5/1.. Gör jag fel med stickorna? Har regelbunden mens. Hur gör ni som använt stickor? Får ni alltid positivt?

• maria1992
    Smile1234 skrev 2018-01-03 10:11:03 följande:

Hejsan. Ny på familjeliv. Känner att jag behöver lite råd! Försök få barn sedan Jan -17. Kört med ägglossningsstickor i 7 månader nu. Fått en enda liten ????!! Är precis igång med utredning via fertilitetskliniken men det tar sån tid! BIM på fredag 5/1.. Gör jag fel med stickorna? Har regelbunden mens. Hur gör ni som använt stickor? Får ni alltid positivt?

Hej!

Jag har samma problem som dig. Jag får positivt på stickorna typ varannan månad, sen den andra månaden är de ena strecket inte lika starkt som de andra. Fattar inte alls vad de beror på. Har också regelbunden mens...
  • Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-03 09:21:33 följande:
    Följde dig också i decembertråden.. fick också missfall förra månaden. Vi kämpar tillsammans denna! <3
    Beklagar verkligen <3
    När har du bim?
    Som du säger, vi kämpar tillsammans <3
  • maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-03 10:39:11 följande:
    Beklagar verkligen <3
    När har du bim?
    Som du säger, vi kämpar tillsammans <3

Tack, det är verkligen tufft men samtidigt så känns de bra att de går i alla fall. <3 

Jag tror den 17-18 någon gång.. Om jag nu ens har haft ägglossning. Jag har haft en stegring men dessvärre inte fullt utslag på testen.

Hur går det för dig denna månad?  Har du haft ägglossning och när har du bim? <3

Svar på tråden BIM JANUARI 2018