• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Sooli

Hej på er! Grattis till er som plussat och kram till er som kämpar!

Jag hade BIM 1/1 men idag kom en blödning. Trodde verkligen jag var gravid då jag hade ömma bröst, molande värk, lite illamående och trötthet. Vilken besvikelse när jag såg blodet. Min mens är aldrig sen. Nästa BIM är 30/1 och hoppas så på ett plus! Vill ha ett syskon till sonen som närmar sig 3.

• Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-03 10:44:44 följande:

Tack, det är verkligen tufft men samtidigt så känns de bra att de går i alla fall. <3 

Jag tror den 17-18 någon gång.. Om jag nu ens har haft ägglossning. Jag har haft en stegring men dessvärre inte fullt utslag på testen.

Hur går det för dig denna månad?  Har du haft ägglossning och när har du bim? <3

Ja men precis, det är ju så man får tänka <3

Jag har inte heller fått fullt utslag på testen denna månaden, men kände dock av äl den 28/12. Har bim 12/1 enligt appar och mina beräkningar.
    Så är på äl +6 idag och mår precis som förra månaden vid denna tiden :/ men försöker att inte tänka för mycket <3
  • MammaMia1012
    Sooli skrev 2018-01-03 10:44:57 följande:

Hej på er! Grattis till er som plussat och kram till er som kämpar!

Jag hade BIM 1/1 men idag kom en blödning. Trodde verkligen jag var gravid då jag hade ömma bröst, molande värk, lite illamående och trötthet. Vilken besvikelse när jag såg blodet. Min mens är aldrig sen. Nästa BIM är 30/1 och hoppas så på ett plus! Vill ha ett syskon till sonen som närmar sig 3.

Å nej så tråkigt! Vet absolut den känslan! Kan inte förstå att kroppen kan lura en så grovt! Håller tummarna för dig!
  • Lucifer91

Någon som har BIM den 22/1? Eller runt de datumet..

hängt med i decembertråden också.. och håller tummarna för att många ska plussa nu :)

• Smile1234

Fick höra att en del stickor kunde vara svåra att tyda själv? Så jag har kört med clearblues digitala där man ska få en smiley.. den gången jag fick en smiley tog jag först ett test på morgonen som var negativt och sedan ett på kvällen som var positivt. Då jag antar att jag har kort LH-stegring.

• maria1992
    Lottch3n skrev 2018-01-03 10:49:19 följande:
    Ja men precis, det är ju så man får tänka <3

Jag har inte heller fått fullt utslag på testen denna månaden, men kände dock av äl den 28/12. Har bim 12/1 enligt appar och mina beräkningar.
    Så är på äl +6 idag och mår precis som förra månaden vid denna tiden :/ men försöker att inte tänka för mycket <3
    Du har inte det heller? Alltså stegringen har funnits där för min del och som jag skrivit tidigare här pratade jag med min svägerska som är barnmorska och hon sa att stegringen är det viktigaste och trodde jag hade haft äl. Så jag hoppas på det! Jag ska till gyn på fredag bara för att säkerställa att allt ser rätt ut.. Jag tror ju det, men har haft en del cystor så vill bara kolla så allt är ok... för att lätta trycket lite. Har du gjort någon gym med ultraljud? Överdriver jag? Haha... 
    känner mig själv som världens klenaste... Man vill ju så gärna... <3

Spännande.. Vi hoppas verkligen denna gången!! Hur mycket ligger ni under dina fertila dagar?
  • Smile1234

Jag är helt ny på FL.. så ber om ursäkt för min dumma fråga.. haha.. men hur svarar jag på ett specifikt inlägg?

• Lottch3n
    maria1992 skrev 2018-01-03 10:53:59 följande:
    Du har inte det heller? Alltså stegringen har funnits där för min del och som jag skrivit tidigare här pratade jag med min svägerska som är barnmorska och hon sa att stegringen är det viktigaste och trodde jag hade haft äl. Så jag hoppas på det! Jag ska till gyn på fredag bara för att säkerställa att allt ser rätt ut.. Jag tror ju det, men har haft en del cystor så vill bara kolla så allt är ok... för att lätta trycket lite. Har du gjort någon gym med ultraljud? Överdriver jag? Haha... 
    känner mig själv som världens klenaste... Man vill ju så gärna... <3

Spännande.. Vi hoppas verkligen denna gången!! Hur mycket ligger ni under dina fertila dagar?
    Fasen nu blev jag orolig ändå.. fick knappt någon stegring heller nämligen :/:( men jag kände den klart och tydligt precis som tidigare.. :/
    Tycker absolut inte att du överdriver. Jag förstår dig. <3 Är det första barnet? <3

Förra månaden blev det bara dagen innan äl, på äl och dagen efter. Denna månaden blev det 25,26,28 (äl enligt känningar) och 29/12... Jag hoppas verkligen att kroppen inte lurade mig med känningar av äl :(
    För er då? :)
  • tossaliten
    Smile1234 skrev 2018-01-03 10:56:50 följande:

Jag är helt ny på FL.. så ber om ursäkt för min dumma fråga.. haha.. men hur svarar jag på ett specifikt inlägg?

Tryck på "citera" uppe i högra hörnet på det inlägget... så ploppar det upp i en grå ruta och du kan skriva svar under.
  • Smile1234
    tossaliten skrev 2018-01-03 11:11:08 följande:

Tryck på "citera" uppe i högra hörnet på det inlägget... så ploppar det upp i en grå ruta och du kan skriva svar under.

Tack så mycket.
Svar på tråden BIM JANUARI 2018