BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej på er! Grattis till er som plussat och kram till er som kämpar!
Jag hade BIM 1/1 men idag kom en blödning. Trodde verkligen jag var gravid då jag hade ömma bröst, molande värk, lite illamående och trötthet. Vilken besvikelse när jag såg blodet. Min mens är aldrig sen. Nästa BIM är 30/1 och hoppas så på ett plus! Vill ha ett syskon till sonen som närmar sig 3.
Tack, det är verkligen tufft men samtidigt så känns de bra att de går i alla fall. <3
Jag tror den 17-18 någon gång.. Om jag nu ens har haft ägglossning. Jag har haft en stegring men dessvärre inte fullt utslag på testen.
Hur går det för dig denna månad? Har du haft ägglossning och när har du bim? <3
Hej på er! Grattis till er som plussat och kram till er som kämpar!
Jag hade BIM 1/1 men idag kom en blödning. Trodde verkligen jag var gravid då jag hade ömma bröst, molande värk, lite illamående och trötthet. Vilken besvikelse när jag såg blodet. Min mens är aldrig sen. Nästa BIM är 30/1 och hoppas så på ett plus! Vill ha ett syskon till sonen som närmar sig 3.
Någon som har BIM den 22/1? Eller runt de datumet..
hängt med i decembertråden också.. och håller tummarna för att många ska plussa nu :)
Fick höra att en del stickor kunde vara svåra att tyda själv? Så jag har kört med clearblues digitala där man ska få en smiley.. den gången jag fick en smiley tog jag först ett test på morgonen som var negativt och sedan ett på kvällen som var positivt. Då jag antar att jag har kort LH-stegring.
Jag är helt ny på FL.. så ber om ursäkt för min dumma fråga.. haha.. men hur svarar jag på ett specifikt inlägg?
Jag är helt ny på FL.. så ber om ursäkt för min dumma fråga.. haha.. men hur svarar jag på ett specifikt inlägg?
Tryck på "citera" uppe i högra hörnet på det inlägget... så ploppar det upp i en grå ruta och du kan skriva svar under.