• Anonym (Bill)

Tabu/förbjudet

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

• Svar på tråden Tabu/förbjudet
  • Anonym (Bill)

Ingen?

• svenskitelge

Vi är swingers och det är synd att det uppfattas som tabu i samhället.
    Vi törs inte säga till nån vad vår hobby är pga av alla fördömande människor.
    Konstigt egentligen att homosexuella är accepterade och i båda fallen handlar det om umgänge mellan vuxna människor på lika villkor utan att någon far illa...

• Anonym (Kvinnan)

Sugit kuken efter analsex. Inget jag skäms för men heller inget jag väljer att diskutera med andra.

• zkrillex

Hemma hos kollegan på fest..tvättkorgen stod på toa..sniffade hennes fortfarande varma trosor:)

• Anonym (???)
    Anonym (Bill) skrev 2017-12-19 19:46:38 följande:

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

Din egen mamma!?!?!Kräks
    Ja, det var tabu! 
  • Anonym (Bill)
    Anonym (???) skrev 2017-12-20 14:03:21 följande:

Din egen mamma!?!?!

Ja, det var tabu! 

Är man kåt o nyfiken så är man;)
  • Anonym (.)

Vet inte om det är tabu direkt, men knappast något jag diskuterar på fikarasten på jobbet direkt.... min fru brukar spänna på mig med en riktigt rejäl strapon emellanåt. Och jag gillar det verkligen .

• Anonym (Kille)
    Anonym (Bill) skrev 2017-12-20 14:10:57 följande:

Är man kåt o nyfiken så är man;)

• Anonym (Jack)

När jag var 14 så hade vi en grannfru som var jävligt sexig. Var hemma hos dem rätt mycket då hon hade en son som var ett par år yngre än mig som jag lekte med. Har runkat rätt mycket i hennes oanvända trosor med satsen i som jag torkade därefter av och la tillbaka i hennes låda. Vid ett par tillfällen sölade jag ner alla hennes trosor med sperma.

Jag har en faster som är 5 år äldre än mig. Hon är rätt känd för att sova tungt och vid ett tillfälle när hon låg och snarka så upptäckte jag att hon låg i nattlinne. Lyfte försiktigt på täcket och då låg hon på sida med rumpan ut. Då testade jag känna på hennes fitta (bula) utanför trosorna. Efter någon minut så blev jag tuffare och körde in fingrarna innanför troskanten lite försiktigt och ingen som helst reaktion. Därefter försiktigt tryckte in pekfingret i henne och kände hur fuktig hon var. Blev några sådana test när hon hälsade på oss.

• zkrillex
    Anonym (Jack) skrev 2017-12-20 14:40:32 följande:

När jag var 14 så hade vi en grannfru som var jävligt sexig. Var hemma hos dem rätt mycket då hon hade en son som var ett par år yngre än mig som jag lekte med. Har runkat rätt mycket i hennes oanvända trosor med satsen i som jag torkade därefter av och la tillbaka i hennes låda. Vid ett par tillfällen sölade jag ner alla hennes trosor med sperma.

Jag har en faster som är 5 år äldre än mig. Hon är rätt känd för att sova tungt och vid ett tillfälle när hon låg och snarka så upptäckte jag att hon låg i nattlinne. Lyfte försiktigt på täcket och då låg hon på sida med rumpan ut. Då testade jag känna på hennes fitta (bula) utanför trosorna. Efter någon minut så blev jag tuffare och körde in fingrarna innanför troskanten lite försiktigt och ingen som helst reaktion. Därefter försiktigt tryckte in pekfingret i henne och kände hur fuktig hon var. Blev några sådana test när hon hälsade på oss.

Härligt busigt;)
Svar på tråden Tabu/förbjudet