• Anonym (Bill)

Tabu/förbjudet

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

• Svar på tråden Tabu/förbjudet
  • Anonym (???)

Jag har blivit så tänd på wetsex de senaste åren så jag har provat att kissa i min egen mun efter att ha druckit mycket vatten, var faktiskt väldigt upphetsande

Sen har jag under många år njutit av stora dildos i analen

• Gung Ho
    Anonym (Tabu) skrev 2017-12-21 12:17:47 följande:

Swingers! Tyvär fortsätter ni med att tabubelägga ämnet när ni inte vågar stå för eran hobby =)

Bullshit!
    Man tabulägger inte genom att inte prata om det. Det är ett personligt val.
    Man tabulägger något genom att snacka skit och inte acceptera andra som de är.
  • Anonym (Kåt skolflicka)

Hade sex på skolans flicktoaelett när jag gick i 6:an. Hade fått gå om 3an o född redan i januari så va nästan 1,5-2år äldre än mins klasskompisar. Jag förlorade oskulden redan som 12åring. Jag var 14 då vi började 7an..

ialf så tog jag min killkompis oskuld nere på toaletten dår i 6an, han var 12 o jag 14jag red honom o de hela var över på typ 5-6 sekunder då han kom omgående o satsen rann på hand mage har nog aldrig hört nån stöna så högt som han gjorde då. ???? spänningen var olidlig då klasskompisar o yngre barn (åk 1-6 skola) börjat samlats utanför o banka på dörren (var ett större utrymme med 4-5 toaletter på rad o dörren ut gick att låsa)

Efter den händelsen på vårterminen i åk 6 så sög o runkade jag honom ofta till orgasm i vår koja i skogen :) åh härliga minnen, blir kåt bara jag tänker på det. Spänningen var allt

• Anonym (Bill)

Hade sex med en släkting strax före nyår, dock inte nära släkt så

• Anonym (Syster)

I tonåren tittade jag och min bror på porr några gånger och onanerade tillsammans. Men vi rörde aldrig varanda

• Anonym (Bill)
    Anonym (Syster) skrev 2018-01-01 12:08:02 följande:

I tonåren tittade jag och min bror på porr några gånger och onanerade tillsammans. Men vi rörde aldrig varanda

Gjorde jag och bror också;)
  • Anonym (Titta i tvättkorg)
    Anonym (Bill) skrev 2017-12-28 20:11:01 följande:

Fler med förbjudna lustar:)?

Javisst så gärna, Denna har dock redan varit uppe men att titta i tvättkorg och hitta använda trosor är hur sexigt som helst. Har även råkat titta i strumplådan och hittat en otvättad använd dildo, den luktade kvinna

Berättelsen med hund var bra, tror inte hunden tog skada av det
  • Anonym (Titta i tvättkorg)
    Anonym (Syster) skrev 2018-01-01 12:08:02 följande:

Jag och min syster tältade en gång och jag runkade för jag trodde hon sov, men det gjorde hon inte.... hon fråga vad gör du och jag mumlade att jag drömde jag var ute och sprang, HA HA
  • Anonym (Tjej)

Hade sex med min kusin.. Jag var i Sydamerika 3 månader och under den tiden blev vi lite småkära i varann. Jag är 15 och han 17 :D ångrar det inte faktiskt haha

• Anonym (Vb)

Pullade o slickade lillsyrran till hennes första orgasmer när jag var 15

Svar på tråden Tabu/förbjudet