• Anonym (Bill)

Tabu/förbjudet

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

• Svar på tråden Tabu/förbjudet
  • Anonym (Man48)
    Anonym (horan) skrev 2018-01-04 13:40:14 följande:

nice 

finns?

nice 

finns?

Finns i uppsala ;) Kontakta mig gärna.
  • Linux1003

Intressant att att anonyma nicks önskar kontakt av andra anonyma. Följer utvecklingen med olidlig spänning.

• Anonym (???)
    Linux1003 skrev 2018-01-04 15:58:14 följande:

Intressant att att anonyma nicks önskar kontakt av andra anonyma. Följer utvecklingen med olidlig spänning.

Du menar väl inte att det kan vara samma person som lider av någon slags pervertion?;)
  • Jimmyjaming

nice 

finns?

Blev också grymt kåt av att läsa det du skrev ;)

Finns i Sthlm/Nacka, pm:a mig gärna ;)
  • Aika

Vad betraktas som tabu i sammanhanget? Barnporr, incest och tidelag? Tycker man om sånt är man psykiskt sjuk, är emotionellt omogen/störd och har en förvrängd verklighetsuppfattning. Varför prata om sån skit...?

• Anonym (???)
    Aika skrev 2018-01-04 17:00:52 följande:

Vad betraktas som tabu i sammanhanget? Barnporr, incest och tidelag? Tycker man om sånt är man psykiskt sjuk, är emotionellt omogen/störd och har en förvrängd verklighetsuppfattning. Varför prata om sån skit...?

Du glömde våldtäkt...
  • MrKurt

nice 

finns?

I uppsala. PM:a om du vill ;)
  • Anonym (Syster)
    Aika skrev 2018-01-04 17:00:52 följande:

Om du är så känslig kanske du inte borde gå in på en tråd som heter Tabu/förbjudet
  • Anonym (Vb)
    Anonym (Syster) skrev 2018-01-01 12:08:02 följande:

I tonåren tittade jag och min bror på porr några gånger och onanerade tillsammans. Men vi rörde aldrig varanda

Läckert! Hur gamla är ni nu då? Jag rörde lillsyrran.. . O det blev succé!
  • Aika
    Anonym (Syster) skrev 2018-01-05 10:08:09 följande:
    Om du är så känslig kanske du inte borde gå in på en tråd som heter Tabu/förbjudet
    Jag är inte känslig, tycker bara ämnet är sjukt.
Svar på tråden Tabu/förbjudet