• Anonym (Bill)

Tabu/förbjudet

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

• Svar på tråden Tabu/förbjudet
  • zkrillex

Tror nog att lekar bland syskon där man utforskar varandra är vanligare än vad folk tror

• Anonym (Hedda)
    Anonym (Vb) skrev 2018-01-02 05:32:45 följande:

Pullade o slickade lillsyrran till hennes första orgasmer när jag var 15

Hur gammal var syrran?? hur länge fortsatte det? Och om ni är vuxna nu, är det något ni har nämnt eller låtsas ni som att det inte hänt?

• Anonym (Vb)
    Anonym (Hedda) skrev 2018-01-02 15:28:13 följande:

Hur gammal var syrran?? hur länge fortsatte det? Och om ni är vuxna nu, är det något ni har nämnt eller låtsas ni som att det inte hänt?

Hon är ett par år yngre...vi höll på så ofta vi kunde i ett par år efter det. Vi har pratat om det som vuxna o ingen mår dåligt av det....båda ville lika mycket men så klart inget samtalsämne vid familjemiddagar..
  • Anonym
    Anonym (Hedda) skrev 2017-12-21 06:36:12 följande:

När jag var liten och en bit upp i tonåren så hade familjen en hund. Jag lät den slick mig i fittan tills jag kom!
    Skulle aldrig göra det med hunden som jag har i dag, men det var ärligt talat jävligt skönt!

Önskar jag hade varit född som tjej
  • zkrillex

Har i vuxen ålder av en slump hittat mina föräldrars chockerande stora porrsamling, blev dock rejält kåt av att se vad dem hade ..

• Anonym (Hedda)
    Anonym (Hedda) skrev 2018-01-02 15:28:13 följande:
    Ingen skada skedd då! Flört Som någon annan skrev så är det nog inte helt ovanligt att syskon upptäcker sin sexualitet tillsammans på olika sätt!
  • Anonym (Man48)

Blir kåt av din beskrivning ;)

Anonym (Kåt skolflicka) skrev 2017-12-29 01:52:14 följande:

Hade sex på skolans flicktoaelett när jag gick i 6:an. Hade fått gå om 3an o född redan i januari så va nästan 1,5-2år äldre än mins klasskompisar. Jag förlorade oskulden redan som 12åring. Jag var 14 då vi började 7an..

ialf så tog jag min killkompis oskuld nere på toaletten dår i 6an, han var 12 o jag 14jag red honom o de hela var över på typ 5-6 sekunder då han kom omgående o satsen rann på hand mage har nog aldrig hört nån stöna så högt som han gjorde då. ???? spänningen var olidlig då klasskompisar o yngre barn (åk 1-6 skola) börjat samlats utanför o banka på dörren (var ett större utrymme med 4-5 toaletter på rad o dörren ut gick att låsa)

Efter den händelsen på vårterminen i åk 6 så sög o runkade jag honom ofta till orgasm i vår koja i skogen :) åh härliga minnen, blir kåt bara jag tänker på det. Spänningen var allt

• Anonym (Man48)
    Anonym (horan) skrev 2018-01-01 12:47:34 följande:

Jämt kåt. 

Börja onanera mer allt sen jag var liten. Spräckte möhinnan med en tandborste när jag har 7 tror jag.

Slicka och pulla min syster när hon sov (??) 

Stoppat upp allt från morötter till tomater och sånt som vi sen haft till middag. 

Satt i pappas knä och gned mig till orgasm. Kände hans stånd mot min rumpa. 

Rider gärna sängstolpen hemma. 

Knullat med gubbar på stan. 

Annonserar om kuk och träffar så många jag hinner. 

Älskar bli kallad hora o bli spottat på 

Inget tabo egetigen. 

Blev otroligt kåt på dig!!
  • Anonym (horan)
    Anonym (Man48) skrev 2018-01-03 17:09:43 följande:
    Blev otroligt kåt på dig!!
    nice 
    finns?
  • Anonym (Dominant)
    Anonym (horan) skrev 2018-01-04 13:40:14 följande:

nice 

finns?

Kom hit så ska vi ha hårt härligt sex.. Vill fylla dig full.

Finns i sthlm/mälardalen
Svar på tråden Tabu/förbjudet