• Anonym (Bill)

Tabu/förbjudet

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

• Svar på tråden Tabu/förbjudet
  • svenskitelge
    Anonym (Tabu) skrev 2017-12-21 12:17:47 följande:

Swingers! Tyvär fortsätter ni med att tabubelägga ämnet när ni inte vågar stå för eran hobby =)

Vi har berättat för vissa i vår vänskapskrets och några av dem var väldigt fördomsfulla och fördömande. Några däremot blev nyfikna.
  • Anonym (anonymman)

Kissat på mig i syrrans trosor. (När jag var ung)
    kissat på mig i fruns trosor
    kissat o bajsat i blöja som vuxen
    analsex med dildo
    använt sexiga kvinnounderkläder
    sugit av en killkompis
    runkat/blivit runkad av killkompis
    låtit hund slicka kuk o pung (i tonåren)

• Shameless
    Anonym (Hedda) skrev 2017-12-21 06:36:12 följande:

När jag var liten och en bit upp i tonåren så hade familjen en hund. Jag lät den slick mig i fittan tills jag kom!

Skulle aldrig göra det med hunden som jag har i dag, men det var ärligt talat jävligt skönt!

• Pretorian IV
    Anonym (Tabu) skrev 2017-12-21 12:17:47 följande:

Swingers! Tyvär fortsätter ni med att tabubelägga ämnet när ni inte vågar stå för eran hobby =)

Finns ju de som skulle säga upp kontakten direkt, så varför riskera det.

Och håller inte det alla "hobbys" isåfall?

BDSM, scat, wet, mm. Allt ska man vars öppen med för din vänner och bekanta.
  • Anonym (yyy)

Jag började vilja bli gravid redan när jag var 13 år, jag tände så på att han skulle göra mig gravid(gör fortfarande) och att föda och ta hand om hand barn(plus en vanlig längtan efter familj). Vi började försöka redan när jag var 14.

• zkrillex
    Anonym (yyy) skrev 2017-12-21 21:30:29 följande:

Jag började vilja bli gravid redan när jag var 13 år, jag tände så på att han skulle göra mig gravid(gör fortfarande) och att föda och ta hand om hand barn(plus en vanlig längtan efter familj). Vi började försöka redan när jag var 14.

Härlig tanke, hoppas ni lyckades till slut ;)
  • Anonym (yyy)
    zkrillex skrev 2017-12-21 21:32:57 följande:

Härlig tanke, hoppas ni lyckades till slut ;)

Det gjorde vi. Vi har flera barn och den livsstil vi önskat.
  • zkrillex
    Anonym (yyy) skrev 2017-12-21 21:35:30 följande:

Det gjorde vi. Vi har flera barn och den livsstil vi önskat.

Härligt det;) o gravidsex är ju dessutom härligt skönt:)
  • Anonym (Bill)

Fler med förbjudna lustar:)?

Svar på tråden Tabu/förbjudet