• Anonym (Bill)

Tabu/förbjudet

Fler som provat något riktigt tabu eller förbjudet inom sex och vågar skriva vad? Kan börja, i unga år var jag så nyfiken på hur mus smakade så jag började rota i mammas garderob och hittade både dildos och trosor..började smygkolla på henne och pappa och blev kåt så när dem haft sex och när dem gick och duschade smög jag in och testade att smaka på dildon samt de använda trosorna.

• Svar på tråden Tabu/förbjudet
  • Anonym (Majsan)

Är oxå swingers bla föratt ha tjejsex. Inget vi skyltar m direkt.

• zkrillex
    Anonym (Majsan) skrev 2017-12-20 15:46:56 följande:

Är oxå swingers bla föratt ha tjejsex. Inget vi skyltar m direkt.

Synd att swing ska vara så tabu, är ett underbart sätt att trö/ träffa nya människor på:)
  • Anonym (Majsan)

Visst e det. :) Ångrar inte det en sekund.

• zkrillex
    Anonym (Majsan) skrev 2017-12-20 15:49:56 följande:

Visst e det. :) Ångrar inte det en sekund.

Samma här, besökt både amante och adam och eva, underbara ställen med underbara människor:)
  • Pretorian IV
    svenskitelge skrev 2017-12-20 13:00:35 följande:

Vi är swingers och det är synd att det uppfattas som tabu i samhället.

Vi törs inte säga till nån vad vår hobby är pga av alla fördömande människor.

Konstigt egentligen att homosexuella är accepterade och i båda fallen handlar det om umgänge mellan vuxna människor på lika villkor utan att någon far illa...

Har några nära vänner som känner till vår hobby, men för de allra flesta skulle jag inte våga berätta. Vissa människor är extremt dömande, och har så mycket konstiga fördomar också.
  • zkrillex

Tråkigt att det ens ska behöva vara så..

• Anonym (Hedda)

När jag var liten och en bit upp i tonåren så hade familjen en hund. Jag lät den slick mig i fittan tills jag kom!
    Skulle aldrig göra det med hunden som jag har i dag, men det var ärligt talat jävligt skönt!

• Anonym (Bill)
    Anonym (Hedda) skrev 2017-12-21 06:36:12 följande:

När jag var liten och en bit upp i tonåren så hade familjen en hund. Jag lät den slick mig i fittan tills jag kom!

Skulle aldrig göra det med hunden som jag har i dag, men det var ärligt talat jävligt skönt!

Är man ung o nyfiken så är man;)
  • Anonym (Tabu)

Swingers! Tyvär fortsätter ni med att tabubelägga ämnet när ni inte vågar stå för eran hobby =)

Svar på tråden Tabu/förbjudet