BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Ska såklart stå isbindor...
Hörrni, hur länge hade ni ont i underlivet efter förlossningen? Jag födde för tre dagar sedan. Hade sjukt ont första dygnet men igår hade jag inte så farligt ont. Kunde kissa helt okej. Men idag får jag jätteont efter att jag har kissat. Sitter i ett tag efteråt och sedan försvinner det. Provade dock att göra isvindar efter tips från förlossningen. Helt underbart!
Hörrni, hur länge hade ni ont i underlivet efter förlossningen? Jag födde för tre dagar sedan. Hade sjukt ont första dygnet men igår hade jag inte så farligt ont. Kunde kissa helt okej. Men idag får jag jätteont efter att jag har kissat. Sitter i ett tag efteråt och sedan försvinner det. Provade dock att göra isvindar efter tips från förlossningen. Helt underbart!
På tal om vaginan, snippan... Är det nån här som haft sex efter fl än?
Ja vi har haft det. Kändes lite ovant utan stora magen för oss båda!
Inte ännu. Mitt avslag är borta men så fort jag anstränger mig så börjar jag blöda pyttelite igen.
Min kropp är inte alls som med mina 2 första barn. Jag känner mig skör, ingen bålstyrka över huvud taget, kilona sitter som berget. Gick upp 24,3kg och har bara gått ner 8kg. Med mina två andra rasade jag ner i vikt och allt försvann på 2 veckor.
Det suger att man blivit äldre ????