• Svar på tråden Sex utomhus
  • Rebbys

    Onanerat utomhus många gånger. 

    Men aldrig sex med någon annan tjej. Det närmsta är väl i en bil. 


    I will not regret anything I can forget.
  • Anonym (Me like!)

    Hade chansen på Sörmlandslendens högsta punkt. 
    Föreslog bakifrån mot räcket på utkikstornet och - hon bakade inte.
    Helt klart kvar att bocka av, haha

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Me like!) skrev 2023-02-20 21:03:14 följande:
    Visst är det lite spännande??
    Njä, jag är inte exhibisionist, men störs inte heller om vuxna råkar se om de kan undvika det. Ngr ggr har vi blivit smygna på å det stör mig inte. För mig är det mer att jag gillar att vara fri o leva ut min lust. Är väldigt kåt av mig o jobbigt att vänta.. men ingen spänning direkt tycker jag nt.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Kåt) skrev 2023-02-20 21:13:33 följande:
    Kåt som ett troll
    Varför skulle jag va ett troll?
  • Anonym (X)

    Lite galet i ungdomen. Käkade på dåvarande tjejen i trädgården runt Stockholms stadshus. Efteråt märkte vi ett tält som var uppsatt 2 meter bredvid. 😃

  • Anonym (Badet)

    Vad menar du hur långt vågade ni gå?

    ja jag har haft sex utomhus och från början till slut.

  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Badet) skrev 2023-02-20 21:28:06 följande:

    Vad menar du hur långt vågade ni gå?

    ja jag har haft sex utomhus och från början till slut.


    Bakifrån med badlakan och man tror att ingen ser eller märker.... Vi pratade aldrig om vad hon tyckte men - jag minns det ännu.
  • Anonym (Conny Lingus)

    I en för liten bil som var för varm, och rädd för upptäckt. Det blev ingen höjdare.

    Men flera gånger i solen eller skuggan på någon liten ö i skärgården. Lite nervöst ibland. Motorbåtar brummar, segelbåtar fladdrar, men kanoter är för tysta.

    Härligt när vi kunde ge oss hän helt, känna brisen och solen mot huden, vara som djur i natur.

  • Anonym (Hilly)

    Ja det måste väl alla ha provat på i någon form. Blir naturligtvis lite mindre på vintern. Killarna har en tendens att slakna i snön.

  • Anonym (Oh ja!)

    Jag är kvinna och har haft sex lite här och där. 
    Älskar att ge efter när lusten väcks. 
    Sexat i bilen, i skogen, på stranden... Ja, precis var som. Brukar vara mycket noga med att det inte är barn/familjer i närheten, i övrigt är det bara att ge sig hän. Kyss

    Nu när det varit vinter blir det ju inte så mycket ute men då duger bilen. För några veckor sedan blev det en omgång i en vedbod tillsammans med älskaren. Kallt runtomkring men hett mellan oss. 

  • Gaskarl

    Jadå, gått hela vägen.
    P-plats under Essingeleden bl.a
    Blivit avsugen i båten utanför Vaxholm, under gång..

  • Anonym (Me like!)

    Sex i bil är totalt värdelöst, haha. Fått både handjobb och avsugning i bil men bra var det fan inteTungan ute
    Badstrand, olika öar i skärgården, i en båt mitt på en spegelblank fjärd, i hissen och på balkongen - sånt funkar men  i bil....... värdelöst enligt mig.

  • Anonym (Oh ja!)
    Anonym (Me like!) skrev 2023-03-30 21:42:01 följande:

    Sex i bil är totalt värdelöst, haha. Fått både handjobb och avsugning i bil men bra var det fan inteTungan ute
    Badstrand, olika öar i skärgården, i en båt mitt på en spegelblank fjärd, i hissen och på balkongen - sånt funkar men  i bil....... värdelöst enligt mig.


    Ja, det kanske inte är det bästa men man får ju vara lite smidig. Den senaste veckan har jag haft det två gånger. Några blåmärken har det blivit men över lag var det sköna upplevelser ändå och tillfredsställande för oss båda. 
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Oh ja!) skrev 2023-03-30 21:47:06 följande:
    Ja, det kanske inte är det bästa men man får ju vara lite smidig. Den senaste veckan har jag haft det två gånger. Några blåmärken har det blivit men över lag var det sköna upplevelser ändå och tillfredsställande för oss båda. 
    Hade bil eller filt som alternativ, vi valde filt. Fett misstag, vi hade hamnat mitt i en myrstig. Pissmyror dessutom ... lite svårt att koncentrera sig på det man skulle MEN slutade i happy ending med den största fontänorgasm jag någonsin sett.
    Kliade en del efteråt men det var det värtTyst
  • Loverboy

    Ute flera ggr varje sommar. Vart som helst. Upphetsande om man nästan blir upptäckt. Som den gången vi stannade och älskade ute på en åker och ett äldre par cyklade förbi å gubben höll på cykla omkull då han nästan vred nacken ur led och tanten skällde på honom att se rakt fram istället för att glo på oss. Vi fick oss ett gott skratt. 

Svar på tråden Sex utomhus