• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • OlleSQ

Ute på Djurgården för sisådär 40 år sen på en picknickfilt med min dåvarande fv och givetvis var det hela vägen var första gången utomhus. Härliga minnen från gymnasietiden.

• Florali

Massor som ung. Alltid kul och lite uppfriskande med utomhussex. 
    I en  skogsglänta, på höskulle (nästan utomhus iaf), sittande i killens knä på parkbänk mitt i stan efter utekväll är tillfällen jag minns med värme.
    Därefter har sexet i det fria fått stå tillbaka pga alltid barn med överallt och bekvämlighet också, kanske.
    Tills alldeles nyligen. Då blev det en omgång i friska luften igen. Kul! Fast myggigt....

• Anonym (Hilly)

Senast nu i helgen i en bubbelpool. De där uppblåsbara är helt fantastiska att ha skoj med.

• Freddie K

Jag har haft sex i en bil viket var trångt och bökigt, sen har jag haft sex i en sjö och i en bastu. Det var hett. Tungan ute. Har också haft sex i en skogsdunge. Det var härligt.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Kvinna 46)

I ett parkeringshus oralt
    Klippor fullt ut
    Skogen både fullt ut och oralt
    På däck på en färja ,oralt.
    I vattnet fullt ut.
    Jag red en kille på bussen längst bak i 20 årsåldern, diskret men minnesvärt.

• SannnaB

I omklädningsbåset på Hm. Vet inte om vi var så diskreta. Folk tittade på oss konstigt när vi kom ut därifrån. 

• OlleSQ
    Anonym (Kvinna 46) skrev 2024-06-19 09:22:27 följande:

I ett parkeringshus oralt
    Klippor fullt ut
    Skogen både fullt ut och oralt
    På däck på en färja ,oralt.
    I vattnet fullt ut.
    Jag red en kille på bussen längst bak i 20 årsåldern, diskret men minnesvärt.

Jobbade på färja i några år. Då fick man se mycket sånt :D
  • Anonym (Lustfyllt par)

På en pandlarparkering under en av belysningsstolparna fullt synligt från stor motorväg. Frun låg på framsätet med särade ben och jag stod på marken och tog henne.
    I vattnet på nudiststrand utomlands.
    På en nudistrand.
    I bilen om det räknas, allt från petting till samlag.
    Dogging-gangbang i sanddynerna på Maspalomas.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Sex utomhus