• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • Anonym (Inte lämpligt)
    Anonym (Me like!) skrev 2025-06-24 20:28:46 följande:
    Antar att du vill förmedla att du är någon som kan tänkas hasa upp nattsärken då det ska alstras avkomma. Detta naturligtvis under täcket i fullt mörker.
    Jag och de kvinnor jag varit tillsammans med har haft berikande samliv, oftast hemma men också ute.I alla fall med fem av dem i olika miljöer, från tomt till badstrand via hiss och bil.
    Skött det snyggt och aldrig blivit ertappade. Eller om så vore så har "fluktaren" skött det diskret och bara gått därifrån.

Nej, det där är bara ditt eget onyanserade, svartvita tankesätt som spökar.

Det går alldeles utmärkt att vara sexpositiv utan att blanda in främmande människor som inte har med det hela att göra. Kallas hänsyn och vanligt folkvett. Det är inte hänsynsfullt att göra såna privata akter på offentliga platser, vilket badstränder är. 

Och hissen? Riktigt dumt. Tänk om ex. ett barn eller en barnfamilj hade råkat se er? Sjukt beteende som sagt.

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:33:54 följande:

Nej, det där är bara ditt eget onyanserade, svartvita tankesätt som spökar.

Det går alldeles utmärkt att vara sexpositiv utan att blanda in främmande människor som inte har med det hela att göra. Kallas hänsyn och vanligt folkvett. Det är inte hänsynsfullt att göra såna privata akter på offentliga platser, vilket badstränder är. 

Och hissen? Riktigt dumt. Tänk om ex. ett barn eller en barnfamilj hade råkat se er? Sjukt beteende som sagt.

Jag är långt ifrån en svartvit person vilket också bevisas av att jag kan tänka mig umgänge även utomhus.Jag har inget syfte att provocera eller synas i detta läge.
    Dessutom har jag noterat att graden av upphetsning varit väldigt hög hos inblandade kvinnor. 
    I hissen var ett tillfälle på väg hem från krogen vid ca 02. 00 då de flesta barn ligger nerbäddade sedan länge - även på en lördag.
    En missad chans var Sörmlands högsta punkt, ett utsiktstorn på ett berg i Kolmården. Hade det kommit någon så hade det hörts i trappan och vi hade hunnit rätta till klädseln utan problem.
    Nämnde möjligheten när vi kom hem och det visade sig att hon varit totalt "spelklar" på bakifrån mot räcket.
    Vilken utsikt vi hade haft!!!
  • Anonym (Inte lämpligt)
    Anonym (Me like!) skrev 2025-06-24 20:51:56 följande:
    Jag är långt ifrån en svartvit person vilket också bevisas av att jag kan tänka mig umgänge även utomhus.Jag har inget syfte att provocera eller synas i detta läge.
    Dessutom har jag noterat att graden av upphetsning varit väldigt hög hos inblandade kvinnor. 
    I hissen var ett tillfälle på väg hem från krogen vid ca 02. 00 då de flesta barn ligger nerbäddade sedan länge - även på en lördag.
    En missad chans var Sörmlands högsta punkt, ett utsiktstorn på ett berg i Kolmården. Hade det kommit någon så hade det hörts i trappan och vi hade hunnit rätta till klädseln utan problem.
    Nämnde möjligheten när vi kom hem och det visade sig att hon varit totalt "spelklar" på bakifrån mot räcket.
    Vilken utsikt vi hade haft!!!
    Fortfarande ofräscht. Sen så tycker vi olika om vad som är sexigt. Du verkar mer intresserad av byggnader och naturmiljöer vilket jag finner helt meningslöst då jag hellre skulle fokusera på min partner och umgänget i sig. Det som faktiskt handlar om sex.
  • Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:56:27 följande:
    Fortfarande ofräscht. Sen så tycker vi olika om vad som är sexigt. Du verkar mer intresserad av byggnader och naturmiljöer vilket jag finner helt meningslöst då jag hellre skulle fokusera på min partner och umgänget i sig. Det som faktiskt handlar om sex.
    På vilket vis är jag inriktad på byggnader och miljöer?
    Dessutom är det inte bara jag som initierat sex på andra ställen än sovrummet.
    Jag har ett flertal gånger hängt på min kvinna u dessa lägen.
    Även kvinnor har önskningar och fantasier - tro det om du kan.
  • Anonym (Inte lämpligt)
    Anonym (Me like!) skrev 2025-06-24 21:10:47 följande:
    På vilket vis är jag inriktad på byggnader och miljöer?
    Dessutom är det inte bara jag som initierat sex på andra ställen än sovrummet.
    Jag har ett flertal gånger hängt på min kvinna u dessa lägen.
    Även kvinnor har önskningar och fantasier - tro det om du kan.
    På vilket sätt? Efter hur du själv beskrivit dina egna onanifantasier i tråden där du bara nämner platser - hiss, badstrand, berg med en sååå vacker utsikt över naturen. 

Du verkar betydligt mer intresserad av vacker natur än av sex faktiskt. 
  • Vi är två

Rastplats
    Trädgården
    Altanen
    Nakenbad
    Skogen
    Ängen
    Akterdäck
    Stranden
    Balkongen
    I bilen
    På motorhuven
    Badhuset omkl.hytt
    IKEA

• PunkPyret
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:11:15 följande:

Din tomt tillhör hemmet och är ingen offentlig plats. Dock så bör man mycket riktigt förse även denna med nåt slags blockering för insyn.

Själv förstår jag mig inte på folk som går igång på sånt där. Hade aldrig gått med på detta för egen del då det endast gett upphov till stress. 

Att ständigt ha i bakhuvudet att någon kan få syn på det hela är bara avtändande och stressande. Men så har jag heller inget knasigt intresse för exhibitionism eller liknande sexuella störningar. Sånt är för desperata typer med låg självbild.

Du generaliserar ju inte så lite.... exhibitionism är för ¨desperata typer med låg självbild¨.... 
    Exhibitionism är det jag tänder allra mest på, att bli sedd, att visa upp mig, att visa lite mer än vad som är ¨tillåtet¨.
    Det är då mitt självförtroende är på topp, jag vet att män (inte alla så klart men många) kollar in mig, jag vet att män blir kåta av att se mig - och jag älskar det. Att knulla där jag vet att någon KAN möjligtvis se oss är bland det met tändande jag vet. 
    Vi är olika. Du har en väldigt nedvärderande inställning till hur vi är skapta som gillar detta. Jag tycker att alla har rätt att vara som de är. 
  • Anonym (Inte lämpligt)
    PunkPyret skrev 2025-07-04 15:38:39 följande:
    Du generaliserar ju inte så lite.... exhibitionism är för ¨desperata typer med låg självbild¨.... 
    Exhibitionism är det jag tänder allra mest på, att bli sedd, att visa upp mig, att visa lite mer än vad som är ¨tillåtet¨.
    Det är då mitt självförtroende är på topp, jag vet att män (inte alla så klart men många) kollar in mig, jag vet att män blir kåta av att se mig - och jag älskar det. Att knulla där jag vet att någon KAN möjligtvis se oss är bland det met tändande jag vet. 
    Vi är olika. Du har en väldigt nedvärderande inställning till hur vi är skapta som gillar detta. Jag tycker att alla har rätt att vara som de är. 

Jag är realistisk. Snygga personer som redan får bekräftelse i vardagen behöver inte fläka upp sig för främlingar i offentliga miljöer. Undantaget är blottare och blottning är en psykisk störning som verklig inte bör uppmuntras.

Ja, vi är olika. Jag är normalfuntad (likt de flesta) och förstår att det är ett sjukt och hänsynslöst beteende att blotta sin kropp och sexualitet för främmande människor som inte bett om detta. 

Blottare är sjuka personer som inte förstår detta med konsekvenstänk och uppmuntrar till att blotta sig vilket är olagligt. Att det kan finnas barn som får se eländet är naturligtvis inget de heller tar hänsyn till. De kanske rentav vill att barn ska se. Sjukt som sagt.

• PunkPyret
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-07-04 15:46:31 följande:

Jag är realistisk. Snygga personer som redan får bekräftelse i vardagen behöver inte fläka upp sig för främlingar i offentliga miljöer. Undantaget är blottare och blottning är en psykisk störning som verklig inte bör uppmuntras.

Ja, vi är olika. Jag är normalfuntad (likt de flesta) och förstår att det är ett sjukt och hänsynslöst beteende att blotta sin kropp och sexualitet för främmande människor som inte bett om detta. 

Blottare är sjuka personer som inte förstår detta med konsekvenstänk och uppmuntrar till att blotta sig vilket är olagligt. Att det kan finnas barn som får se eländet är naturligtvis inget de heller tar hänsyn till. De kanske rentav vill att barn ska se. Sjukt som sagt.

Du är realistisk. Du jämställer ¨att bli sedd, att visa upp mig, att visa lite mer än vad som är ¨tillåtet¨  med att ¨fläka upp sig för främlingar¨. Suck. 

Men menar du att personer som inte är tillräckligt snygga för att få bekräftelse i vardagen kan ha det behovet? 

Men när du skriver sånt larv som ¨De kanske rentav vill att barn ska se¨ så lägger jag ner diskussionen. Det visar bara att du inte har någon som helst tanke på att ens begrunda någon annans inställning, du är bara här för att domdera. Så det kan du få göra på egen hand. Jag inbillade mig ju att detta är ett forum där vuxna människor kan diskutera med varandra. Farväl
  • Motherinlaw
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:56:27 följande:
    Det är såna som du som förstör det här forumet, låt folk vara oliktänkande. Bara för att du är trångsynt så behöver inte alla förhålla sig till det.

Förstår inte varför ni hänger här om det stör er så! 
Svar på tråden Sex utomhus