• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 17:25:39 följande:

Sex är något privat och inget som man har offentligt. Det senare är en form av blottande och en olaglig handling. 

Snackar du för skit. Man får ha sex utomhus hur mycket man vill så länge det inte drabbar andra. 
  • Anonym (Inte lämpligt)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-06-24 19:29:47 följande:
    Snackar du för skit. Man får ha sex utomhus hur mycket man vill så länge det inte drabbar andra. 
    Sluta snacka skit själv. Jag säger bara som det är. Och håller du på med sånt utomhus så är risken större att folk ser och då är det ett ofredande. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Inte lämpligt)
    Anonym (Intimifadan) skrev 2025-06-24 19:37:44 följande:
    Befolkningstätheten i Sverige är 25,7 invånare per km2.

Det borde finnas några kvm som inte är upptagna och som man kan ha sex på, eller tror du inte?

Fast du låter som ett bittertroll så givetvis funkar inte så enkla saker som logik. "Allt är omöjligt och ingen ska ha nåt kul om inte jag får..."

Din egen bitterhet behöver du inte föra över på andra. Det är ingen ärlig taktik. 

Finns ingen logik i det du säger. Det är ett faktum att risken ökar för blottning när man inte håller privata akter privata. Dessutom är det äckligt och ohygieniskt att hålla på utomhus. Också nåt som andra människor inte ska behöva drabbas av.

• FAVE0515

Plenty plenty, hela vägen i Råsunda biopark i Solna, mellan husen på Sandhamn, i fyren på Korsö utanför Sandhamn under pågående midsommarståhej, och till och med på sj-perongen på Stockholm central. Allt jag kan säga är - natten är vår vän ❤️

• FAVE0515
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 17:25:39 följande:

Sex är något privat och inget som man har offentligt. Det senare är en form av blottande och en olaglig handling. 

Söt predikan. Bra att du har koll på att sex för dig är något privat. Fridens liljor till dig hihi
  • Anonym (Inte lämpligt)
    FAVE0515 skrev 2025-06-24 19:51:18 följande:
    Söt predikan. Bra att du har koll på att sex för dig är något privat. Fridens liljor till dig hihi

Det är ingen predikan utan bara hederligt sunt förnuft. 

Och lagen gäller alla, så även dig. Blottande är ett lagbrott vilket du gör dig skyldig till om du håller på med sånt offentligt där folk kan se. Sjukt beteende i övrigt. 

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 19:32:16 följande:
    Sluta snacka skit själv. Jag säger bara som det är. Och håller du på med sånt utomhus så är risken större att folk ser och då är det ett ofredande. 
    Jag har vid ett antal tillfällen haft umgänge på min insynsskyddade tomt vilket inte stört någon. Om ... de inte skulle klättrat upp på insynsskyddet och därefter vikt undan vildvinet för att kunna få sig en titt.
    I det fallet hade det snarare varit fråga om olaga intrång från vederbörande kan jag tycka.
    Utomhus behöver inte betyda "på allmän plats" Och allmän plats behöver inte vara bland folk. Man kan sköta det snyggt!
  • Anonym (Inte lämpligt)
    Anonym (Me like!) skrev 2025-06-24 20:04:23 följande:
    Jag har vid ett antal tillfällen haft umgänge på min insynsskyddade tomt vilket inte stört någon. Om ... de inte skulle klättrat upp på insynsskyddet och därefter vikt undan vildvinet för att kunna få sig en titt.
    I det fallet hade det snarare varit fråga om olaga intrång från vederbörande kan jag tycka.
    Utomhus behöver inte betyda "på allmän plats" Och allmän plats behöver inte vara bland folk. Man kan sköta det snyggt!

Din tomt tillhör hemmet och är ingen offentlig plats. Dock så bör man mycket riktigt förse även denna med nåt slags blockering för insyn.

Själv förstår jag mig inte på folk som går igång på sånt där. Hade aldrig gått med på detta för egen del då det endast gett upphov till stress. 

Att ständigt ha i bakhuvudet att någon kan få syn på det hela är bara avtändande och stressande. Men så har jag heller inget knasigt intresse för exhibitionism eller liknande sexuella störningar. Sånt är för desperata typer med låg självbild.

• Anonym (Me like!)
    Anonym (Inte lämpligt) skrev 2025-06-24 20:11:15 följande:

Din tomt tillhör hemmet och är ingen offentlig plats. Dock så bör man mycket riktigt förse även denna med nåt slags blockering för insyn.

Själv förstår jag mig inte på folk som går igång på sånt där. Hade aldrig gått med på detta för egen del då det endast gett upphov till stress. 

Att ständigt ha i bakhuvudet att någon kan få syn på det hela är bara avtändande och stressande. Men så har jag heller inget knasigt intresse för exhibitionism eller liknande sexuella störningar. Sånt är för desperata typer med låg självbild.

Antar att du vill förmedla att du är någon som kan tänkas hasa upp nattsärken då det ska alstras avkomma. Detta naturligtvis under täcket i fullt mörker.
    Jag och de kvinnor jag varit tillsammans med har haft berikande samliv, oftast hemma men också ute.I alla fall med fem av dem i olika miljöer, från tomt till badstrand via hiss och bil.
    Skött det snyggt och aldrig blivit ertappade. Eller om så vore så har "fluktaren" skött det diskret och bara gått därifrån.
Svar på tråden Sex utomhus