Sex utomhus
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Sex är något privat och inget som man har offentligt. Det senare är en form av blottande och en olaglig handling.
Din egen bitterhet behöver du inte föra över på andra. Det är ingen ärlig taktik.
Finns ingen logik i det du säger. Det är ett faktum att risken ökar för blottning när man inte håller privata akter privata. Dessutom är det äckligt och ohygieniskt att hålla på utomhus. Också nåt som andra människor inte ska behöva drabbas av.
Plenty plenty, hela vägen i Råsunda biopark i Solna, mellan husen på Sandhamn, i fyren på Korsö utanför Sandhamn under pågående midsommarståhej, och till och med på sj-perongen på Stockholm central. Allt jag kan säga är - natten är vår vän ❤️
Sex är något privat och inget som man har offentligt. Det senare är en form av blottande och en olaglig handling.
Det är ingen predikan utan bara hederligt sunt förnuft.
Och lagen gäller alla, så även dig. Blottande är ett lagbrott vilket du gör dig skyldig till om du håller på med sånt offentligt där folk kan se. Sjukt beteende i övrigt.
Din tomt tillhör hemmet och är ingen offentlig plats. Dock så bör man mycket riktigt förse även denna med nåt slags blockering för insyn.
Själv förstår jag mig inte på folk som går igång på sånt där. Hade aldrig gått med på detta för egen del då det endast gett upphov till stress.
Att ständigt ha i bakhuvudet att någon kan få syn på det hela är bara avtändande och stressande. Men så har jag heller inget knasigt intresse för exhibitionism eller liknande sexuella störningar. Sånt är för desperata typer med låg självbild.
Din tomt tillhör hemmet och är ingen offentlig plats. Dock så bör man mycket riktigt förse även denna med nåt slags blockering för insyn.
Själv förstår jag mig inte på folk som går igång på sånt där. Hade aldrig gått med på detta för egen del då det endast gett upphov till stress.
Att ständigt ha i bakhuvudet att någon kan få syn på det hela är bara avtändande och stressande. Men så har jag heller inget knasigt intresse för exhibitionism eller liknande sexuella störningar. Sånt är för desperata typer med låg självbild.