• Inteunder40

Sex utomhus

Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??

• Svar på tråden Sex utomhus
  • Anonym (Conny Lingus)

I sanddynerna i Danmark, nära Skagen. Ett par gick förbi och såg. Det kändes ganska pinsamt och lite fnissigt. I princip tycker jag att man ska skona andra, det är ju faktiskt olagligt att blotta sig för någon som inte valt att titta på.

• Anonym (Kåt)

Många gånger i somras, gick hela vägen ut. Tills det kom för tjejen och även för mig.

• Anonym (H)

I skogen, i en park, i en kanot, på stranden, på en solstol i Mexiko(men då blev vi pressade på pengar av hotellpersonalen för att de inte skulle ringa polisen)

Måste säga att jag då föredrar att ligga inomhus. Mina bravader har slutat med sandloppor över hela kroppen och barr i fiffin.

• Gaskarl

När jag var yngre. Under St:Erksbron, samma kväll under Essingeleden. 
    Oralsex i en snipa under gång, utanför Vaxholm. 

• Skåneman70

Jag har haft mycket sex ute i mitt förra förhållande.
    Vi fick båda en kick av det och ett av ställena var Stadsparken i Lund.  Det var sena kvällar och nätter, en gång när vi höll på som bäst så fick x:et syn på ett par längre bort som också hade sex fast dom var på en bänk. Spännande?

• Motherinlaw

Knullade med en småbarnsmamma när jag var 25 och hon närmare 40. En gång var vi ute och vandrade när lusten föll på, satt på en klippa och hon var orolig att folk skulle se. Slutade med att hon sög av mig, mitt under akten så fick jag se en gubbe på andra sidan sjön som satt och råglodde....

En annan gång så red hon mig besinningslöst på en strand, lagom vi var klara och hon hade skrikit ut sin orgasm så hörde vi röster. Hann lagom få på oss kläderna så kom hennes barns ena lärare, hade varit lagom pinsamt. 

• Anonym (Bikille)

Haft sex ute flera gånger. En gång sä sprutade jag över hennes ansikte. Och det var bara nån timme innan hon skulle jobba kvällspass på stadens Ica Maxi  hehe

• Anonym (X)

Stockholm stadshus trädgård. När röken hade lagt sig så upptäckte vi ett tält 1 meter bort. 😃

• Anonym (Inte lämpligt)

Sex är något privat och inget som man har offentligt. Det senare är en form av blottande och en olaglig handling. 

Svar på tråden Sex utomhus