Sex utomhus
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
I skogen, på stränder, på motorhuv mm. Men mest minnesvärt: i en hotellpool utan att vi var ensamma. Vi var ganska diskreta, jag tog henne både framifrån och bakifrån utan att någon märkte det (tror jag). Fast vi fick avbryta när några kom för nära - man vill ju inte genera folk.
Upphetsande minne. :)
Nu på sommaren är det typ 50% av gångerna det blir utomhus.
Vi har alltid med oss i tex bilen en "ligg-rygga" med det vi behöver så att vi alltid kan stanna o ligga när och där vi ser att vi vill.
Älskar att ha sex utomhus och har fördelen att ha ett sommarhus som ligger avsides. Solar gärna helt naken och det är något med solens värmande strålar som gör mig sugen på sex.
Nu senast var det vid en lekplats, blev nästan upptäckta av några barn som spelade fotboll. Som tur är hann vi ta oss undan. Mycket spännande.
Superhärligt med SEX utomhus!
går i perioder, ibland tar vi en biltur ut till någon och har en sexdate i det fria där vi inte stör någon eller nån stör oss☺️
har stora barn hemma och ibland är det svårt att få vara för oss själva?
senast för några veckor sedan hämtade min man upp mig efter jobb och hade ordnat med picknick, kuddar och underlag. romantiskt och uppladdade med sexsms innan. vi hittade en fin dunge där vi bäddade ner oss, smekta av varandra kläderna och helt i det fria sög jag honom som aldrig förr, han kom i min mun inte över mina bröst (jag blir så kåt av att suga honom) Sedan slickade han mig tills jag gick upp i brygga, när jag återhämtat mig tog han mig bakifrån med hårda tag om höfterna såååå skönt, fritt och härligt. vi båda Längtar tills nästa tillfälle ute.
Fortsättning:
genom åren (vi är nu 50+) har vi haft sex och knullat på fördäck på båten, på klipphällar, på balkongen, undanskymt i skogen på camping, på stranden i Spanien, på tomten, ståendes i skogen på hundpromenad, fricamping med husbilen vid en sjö, vi smög ut för en 69 mitt i natten så ungarna inte skulle se eller höra oss på camping bakom några skjul som campingen har.
på en avsides rastplats i Norrland testade vi det robusta bordet☺️
vi vill inte bli upptäckta eller störa någon så vi sköter det väldigt snyggt?. riktigt busigt och härligt!
Någon mer som testat på kyrkogården? Blir extra ruskigt, men mysigt på natten.