BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Nej vad dålig bilden blev!!! Syns ju inget streck! Får ta en annan bild!
Nej vad dålig bilden blev!!! Syns ju inget streck! Får ta en annan bild!
lite bättre kanske?
Ja, jag testa ju igår o la upp eftersom jag tyckte strecket var för svagt (17/3) och då testade jag inte med morgonurin kom jag på. Men imorse, var det morgonurin som gällde (18/3) och det visade lite tydligare.. jag blev ÄNDÅ (?!?!) osäker och testade igen vid 10.30 och då visa det väääääldigt svagt igen.. men ska jag nu börja inse att jag är gravid och lita på teststickorna? Jag har ju såklart beställt hem digitala med veckoindikator som kommer imorgon eller på tisdag och känns som att först då kan jag lite på det.. måtte det nu inte visa (inte gravid) på de stickorna bara! Håller tummar och tår!
Vad många vi är som har skrivit här inne! Jag håller verkligen tummar på er ALLA! För då har vi alla bf i samma månad! Det vore kul! Kraaam
lite bättre kanske?
Ja det hoppas jag med ??? det är rätt tidigt ännu. Har beställt flera test ????????
Grattis Prinzessan, de ser ut som ett plus på gång!! :)
Testade negativt i morse samtidigt så lyser mensen med sin frånvaro och jag känner inte att den är nära som jag brukar. Är superregelbunden så blir lite förvirrad. Med lite otur kommer den väl imorgon!
Grattis Prinzessan, de ser ut som ett plus på gång!! :)
Testade negativt i morse samtidigt så lyser mensen med sin frånvaro och jag känner inte att den är nära som jag brukar. Är superregelbunden så blir lite förvirrad. Med lite otur kommer den väl imorgon!
Grattis prinzessan! Jag kan se ett svagt extra streck på din, mina är ju också supersvaga.. eller? Jag får hem digitala imorgon som jag ska testa! Blir så osäker för har inga symptom mer än att mensen inte kommit och lite molvärk men inte alla sådär ont som många kan beskriva.. får verklgen hoppas det växer en bebbe därinne nu
lite bättre kanske?
Grattis<3
Kom strecket upp snabbt? Är det Lloyds?