BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Jag är på BIM+2 och testade neg på BIM, men fortfarande ingen mens?
Däremot ett illamående, trötthet och ett humör med enorma svängningar. Känner att om jag inte är gravid så är det ju något allvarligt fel på mig för jag är verkligen helt olik mig själv?
Hej! Har ingen erfarenhet av njursten men förstår inte riktigt sammanhanget njursten - fertilitet? Finns ju de som får både njursten och gallsten under graviditeten. Men däremot kan ju njurstenen orsaka irritation i uretärerna vilket kan leda till inflammation och då kan det ju vara som så att kroppen prioriterar åtgärda inflammationen före graviditet. Men skulle köra på med att försöka bli gravid ändå. Vad har du att förlora liksom? ;) Men drick så du inte blir uttorkad (ljusgul urin) så du inte koncentrerar salterna så du riskerar bilda nya njurstenar.
Stress brukar väl oftast vara orsaken till utebliven graviditet och är ju inte bra om fertilitetscoachen är den som bidrar till stress.
ÄL +4 idag. Tiden går så sjukt långsamt. Har klickat hem predictor early idag och lär väl börja testa på fredag.
Idag drar det lite långt ner på höger sida, liksom ilar till och från. Diarré och mår lite illa. Eventuellt inbillning, men jag kan ju inte låta bli att hoppas!
Allså jag skulle gissa på att de är fel på testet då jag skulle haft ägglossning i lördags enligt flo och onsdags enligt womanlog, o hade mens förra månaden. Men är de bara jag som ser 2 svaga streck??

Allså jag skulle gissa på att de är fel på testet då jag skulle haft ägglossning i lördags enligt flo och onsdags enligt womanlog, o hade mens förra månaden. Men är de bara jag som ser 2 svaga streck??
En sticka KAN påvisa tecken på graviditet 6-7 dagar efter befruktning men även de inte är så vanligt. Kan se streck jag med, men hade definitivt tagit ett nytt om någon dag eller två om jag va du. Känns inte helt pålitligt tyvärr :( lycka till!!
Jag vet de är därför jag inte litar på de. Men ville bara se om jag var dum i huvet xD ska till gyn nu o visste att dom skulle fråga om jag kunde vara gravid eller inte, så tog bara ett jättesnabbt för ?visste? att de skulle vara negativt. Så fick jag denna chocken haha xD
Lycka till, berätta sen:)
Lycka till, berätta sen:)
Gokväll
Jag hoppas innerligt inte det är letrozolen som spökar, men det skulle ju gå ur kroppen snabbt.
Tid du enkel el dubbel dos?
Jag ska oxå försöka hålla mig till tis då blir d äl +8 för min del så kanske än för tidigt.
Har knepiga dragningar och småstuckningar runt om på magen . Vad har du mer för symptom ?
Kram