Vi som försöker bli gravida med första barnet
Har inte gjort det, tar emot på nått sätt. Hatar att prata i telefon :p
Har inte gjort det, tar emot på nått sätt. Hatar att prata i telefon :p
Försökt ringa sahlgrenska i 2 dagar nu, men kommer aldrig fram, får bara "vi kan inte ta emot fler samtal nu". Så trist!
Jag har aldrig fått nidis, så vet inte hur det ska se ut! Hur går det för dig? <3
Idag började jag med mina ÄL-tester i för insättning nr 2! Sjukt taggad alltså :D
Nej och jag får panik över detta!! Men jag tänkte på en sak! Jag blödde alltså i hela 11 dagar första mensen nu efter missfallet. Och dom första dagarna va det bara brunt och inte direkt blod. Blodet kom nog på dag 6 till 11, så jag kanske har räknat mensen fel? För om jag skulle räkna bort några dagar så är jag ju tidigare i cykeln än vad jag tror! Enligt flo appen skulle ägglossningen vara idag nämligen men det är ju för jag har skrivit in att mensen kom den 6 september!
Väldigt sällan jag har tid att ringa på morgonen, jag jobbar på en förskola, så det är så svårt att gå ifrån.
Okej, får försöka nästa vecka igen. Min sambo ska försöka ringa med, han har bättre möjligheter att gå ifrån än vad jag har.
Idag fick jag tag på Sahlgrenska. Hon sa att vi borde få en kallelse snart, men jag satte även upp oss på kortvarsellistan, känns så skönt att vi snart får komma igång. Vi kanske kan få ett webbaserat möte redan imorgon, men hon skulle först kolla om den läkaren kommer imon,hon hör av sig under dagen. Tror inte vi får nån tid imon, men jag håller tummarna för det iaf.
Nu har jag fått ägglossning och insättningen blir nu på måndag! Så spännande :D<3
Hoppas för allt i världen att det tar sig nu!!
Idag fick vi hem en kallelse, mycket information att läsa igenom och en del papper att fylla i. Om 3 veckor får vi komma på första mötet. Många känslor och tankar nu!
Ja helt galet!! Sist fick jag plus på Ruvardag 5 på digitala! Men vet inte när jag vågar testa denna gången! Haha