minnie768 skrev 2020-10-12 14:13:30 följande:
Ja men det känns ändå så skönt att kommit så här långt! Jag blev rejält nedstämd och känslofylld under sprut-tiden men börjar äntligen se lite ljust på allt igen. Jag fick 8 ägg så grät av glädje där i stolen, haha. Tyvärr gick inte befruktningen så bra så endast 2 ägg blev befruktade så jag fick tillbaka en tvådagars. Får besked nu i veckan hur det gick med andra ägget :/
Nu har ömheten avtagit så känns skönt för har knappt kunnat röra mig. Tack snälla, jag ska absolut uppdatera! Åh va underbart <3 Ruvardag 1 räknas som dagen efter åf va? I så fall är jag bara på ruvardag 3, haha. Jag har testdag den 24e, nästa helg vilket känns som en EVIGHET bort! :o Nu förstår jag verkligen allt prat om vad man ska hitta på när man ruvar. Oj, då har vi samma testdag?! :O När gjorde du ditt plock?
Skönt att vara ute på andra sidan! ;) Det är jobbigt med ivf av så många skäl. Då fick ni ungefär samma befruktningsgrad som vi. Kommer testa isci denna kommande gång pga det. Nu håller vi tummarna för att något av era ägg ändå är ett guldägg. :)