Jagerika skrev 2020-01-21 12:24:55 följande:
Åh vad kul men en till som kämpar på :D jag kör sista Gonal-f dos 125 och ska börja med Gonal-f dos 112,5 i morgon ihop med Orgalutran 0,25 :) så får vi se på fredag om det blivit nått! Har idag får extrema ÄL-flytningar så jag tror verkligen det är nått som händer i mig :D synd om blåsorna men då fortsätter man bara lite längre eller? Sahlgrenska är suveräna! Älskar alla läkare där! Jag har en som heter Andreas och han är så bra på VUL, inget obekvämt alls :)
Verkligen och roligt att vi ligger så lika i tid. Förhoppningsvis är vi båda ruvare nästa vecka. :) Jag började med en dos på 112.5 men kör sedan igår på 150 istället. Antar att Orgalutran har samma funktion som Fyremadel. Precis, jag tror man fortsätter lite längre och hoppas de växer till sig. Det kan säkert vara lite svårt att få till dosen i början. Skönt att höra att du är så nöjd med Sahlgrenska! Har du några andra symptom förutom flytningar? Jag har också flyttningar men inte så kraftiga än och tycker brösten börjar ömma och sen har jag huvudvärk. Vi får uppdatera varandra efter ultraljuden på fredag!