• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Mih4

Deppar på jobbet... Vad är det som händer just nu? Min temp går alltid upp högt efter ÄL men ingenting och nu är det ÄL +8? Lite mensvärk stundtals idag, 6 dagar till BIM. Någon som varit med om liknande, att tempen är medeltemp i en vecka efter ÄL?
  • Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-04 05:52:49 följande:

Hej tjejer!

Tempen stack upp igen... hoppas innerligt på en fästning. Vad tror ni?? Kram

Hoppas :) när ska du testa nästa gång?
  • maria1992
    Systeryster33 skrev 2018-04-04 12:23:50 följande:
    Hoppas :) när ska du testa nästa gång?
    Hm.. Vad tror du? Fredag? Lördag? De tar väl några dagar innan hcg ökar. 
    När ska du testa igen? Några symtom idag? Cool
  • Jagvetdåinte

Vill bara säga att jag inte gett upp denna månad än. Min syrra tittade på mitt svaga plus å sa att det var så det såg ut för henne i början. Å hon hade som vanlig mens i början, blev gravid av en slump å märkte inte att hon var gravid förrän i vecka 7 då hon mådde illa. Inga andra symptom innan å vanlig mens. Jag har vanlig mens nu men inte alls lika mycket mensvärk som jag brukar. Brukar ligga i fosterställning men nu har jag jobbat obehindrat, molar lite bara. Min temp gick upp lite idag oxå, om än inte så mycket. Greppar väl efter halmstrån här. Men enl syrran så har alla hennes gravtest varit helt blanka tills dess hon faktiskt varit gravid å fått svagt. Så ska iaf ta ett nytt test, slösa ett av mina digitala, innan jag åker på tjejhelg på fredag. :) Håller fortfarande tummarna. Läste bruksanvisningen på testet jag plussade på igen (se bifogad bild). Att plusset försvann efter några minuter kanske därför inte betyder så mycket. Vad teor ni? Är det kört för mig eller ska jag testa igen? :)

• Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-04-04 12:39:12 följande:

Hm.. Vad tror du? Fredag? Lördag? De tar väl några dagar innan hcg ökar. 

När ska du testa igen? Några symtom idag? 

Testade precis ! Mitt på dagen äl+7

Såklart negativt :) ska nog testa fredag morgon för vi ska på weekend med vänner sen i helgen så hade varit skönt att veta om det är läge att dricka vin eller ej..men kommer vara väldigt försiktig med det oavsett :)
  • Meemelie
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-04 13:11:20 följande:

Vill bara säga att jag inte gett upp denna månad än. Min syrra tittade på mitt svaga plus å sa att det var så det såg ut för henne i början. Å hon hade som vanlig mens i början, blev gravid av en slump å märkte inte att hon var gravid förrän i vecka 7 då hon mådde illa. Inga andra symptom innan å vanlig mens. Jag har vanlig mens nu men inte alls lika mycket mensvärk som jag brukar. Brukar ligga i fosterställning men nu har jag jobbat obehindrat, molar lite bara. Min temp gick upp lite idag oxå, om än inte så mycket. Greppar väl efter halmstrån här. Men enl syrran så har alla hennes gravtest varit helt blanka tills dess hon faktiskt varit gravid å fått svagt. Så ska iaf ta ett nytt test, slösa ett av mina digitala, innan jag åker på tjejhelg på fredag. :) Håller fortfarande tummarna. Läste bruksanvisningen på testet jag plussade på igen (se bifogad bild). Att plusset försvann efter några minuter kanske därför inte betyder så mycket. Vad teor ni? Är det kört för mig eller ska jag testa igen? :)

Åh, hoppas! Om tempen fortsätter att vara över linjen skulle jag testa igen :)
  • trollkvinna123

Hej, vad härligt med så många som försöker :) Jag och mannen har försökt sedan september, så går lite trögt. Hur lägger man in sig i BIM listan? Jag har BIM 18/4. 

• Meemelie
    trollkvinna123 skrev 2018-04-04 13:45:42 följande:

Hej, vad härligt med så många som försöker :) Jag och mannen har försökt sedan september, så går lite trögt. Hur lägger man in sig i BIM listan? Jag har BIM 18/4. 

Kopiera den senaste listan och lägg in i ett nytt inlägg, skriv in dig och ditt datum och klicka sedan på "svara i tråden" :)
  • trollkvinna123
    Meemelie skrev 2018-04-04 13:47:44 följande:
    Kopiera den senaste listan och lägg in i ett nytt inlägg, skriv in dig och ditt datum och klicka sedan på "svara i tråden" :)
    Såklart.. Tack så mycket :)
  • Lindsey77
    Jagvetdåinte skrev 2018-04-04 13:11:20 följande:

Jag har inte heller gett upp. Mitt streck försvann också (dock inte helt, men nästan) efter några minuter. Det känns som om det borde vara kvar om det blivit positivt?? Känns som om många har fått falska streck när man googlar runt lite. Jag hoppas så mycket, jag vill att det ska bli morgon så att jag kan testa igen! :) 
Svar på tråden BIM april 2018