• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • norrland91
    Systeryster33 skrev 2018-04-03 18:53:16 följande:

Ca äl+10

Jag testade idag med ett vanligt test äl+6 och det va negativt! Förvånande va? Hahaha

Hahah :D Jag tror jag testar imorn med clearblue early bim -5. Tror jag hade en nidblödning kring äl+6 och har så ömma bröst. Hoppas massor men samtidigt så rädd att det blir negativt!!
  • norrland91
    Frallanz skrev 2018-04-03 20:03:08 följande:

Okej tjejer, jag är gravid!

För er som inte hängt med så plussade svagt jag den 8/3 och började blöda som en mens 9/3 till den 11/3. Fick då slem och blod, samt väldigt väldigt ont en natt. Testade ett par dagar efter o plussade fortfarande men väldigt svagt. Ringde mvc för o höra och dem bad mig avvakta 2 veckor för ett nytt test, testade då efter nästan 3 veckor och det var då starkare gravtest, ringee igen och fick komma in idag för ett gravtest hos dem då dem tyckte det var närkligt att jah plussade fortfarande och nu starkare.

Väl därinne plussar jag ett fint plus, så utan ultraljud sa bm att jag är gravid, MEN dem vet inte om det är graviditeten från den 8/3 eller om jag faktiskt fick ett missfall och att jag blivit gravid på nytt aå de är därför jag plussar starkare, inbokad på ultraljud den 18/4 så får se först då hur långt gången jag är, men skitsamma - JAG ÄR GRAVID trots allt!

Wow underbart grattis!! <3
  • maria1992

Hej tjejer!

Tempen stack upp igen... hoppas innerligt på en fästning. Vad tror ni?? Kram

• Baraentilligen

Äl+9 och negativt test, såklart. Lite ljusbruna flytningar också. Har ju haft ljusröda flytningar nu två dagar innan och har lite molvärk så tror att mensen kommer snart. Måste ha hormoner i obalans när det blir såhär. Haft mellanblödningar varje cykel i fyra månader nu...

• Theresu

Jag har inte sett röken av mensen som skulle kommit för fyra dagar sen. Har testat negativt på stickan också senast imorse. Börjar bli smått tokig nu. Har en väldigt regelbunden cykel så förstår ingenting. Gu vad lurad jag börjar känna mig av min egen kropp

• Meemelie
    Theresu skrev 2018-04-04 06:51:42 följande:

Jag har inte sett röken av mensen som skulle kommit för fyra dagar sen. Har testat negativt på stickan också senast imorse. Börjar bli smått tokig nu. Har en väldigt regelbunden cykel så förstår ingenting. Gu vad lurad jag börjar känna mig av min egen kropp

Min skulle kommit i måndags men inte här än. Brukar inte vara sen för mig heller så håller med om känslan om att känna sig lurad av sin egen kropp. Testade också negativt i måndags så har liksom gått och väntat på mensen för att kunna sätta igång med nästa försök. Om det ändå är negativt så kan väl kroppen liksom sluta låta mig hoppas? Idag sjönk dock temperaturen under coverline så nu kommer nog mensen snart för mig åtminstone.
  • Elizai
    Theresu skrev 2018-04-04 06:51:42 följande:

Meemelie skrev 2018-04-04 07:06:37 följande:

Min skulle kommit i måndags men inte här än. Brukar inte vara sen för mig heller så håller med om känslan om att känna sig lurad av sin egen kropp. Testade också negativt i måndags så har liksom gått och väntat på mensen för att kunna sätta igång med nästa försök. Om det ändå är negativt så kan väl kroppen liksom sluta låta mig hoppas? Idag sjönk dock temperaturen under coverline så nu kommer nog mensen snart för mig åtminstone.

Jag är också sen med mensen (skulle fått i måndags), men testar negativt. Så sjukt störande! Inte ens fått ett spökstreck.. haha.
  • Elsaida
    Baraentilligen skrev 2018-04-04 06:05:19 följande:

Äl+9 och negativt test, såklart. Lite ljusbruna flytningar också. Har ju haft ljusröda flytningar nu två dagar innan och har lite molvärk så tror att mensen kommer snart. Måste ha hormoner i obalans när det blir såhär. Haft mellanblödningar varje cykel i fyra månader nu...

Har haft lika dant samt fått kemiska graviditeter varje månad sedan november.

Här fått komma in och lämna prover vilket visade att mitt tsh är för högt.

Troligtvis har jag problem med sköldkörteln, hypotyreos, kanske du skulle kolla upp ditt oxå?
  • niiskuneiti

Idag eller imorgon BIM, testade tidigt test idag men tokblankt. Får bara invänta mensen och förhoppningsvis snart påbörja sjätte försöket.

• Aducia

Försöker igen då jag inte fick något svar :(

Är det någon mer här som har oregelbunden cykel och inte riktigt vet när den ska komma? Hur gör ni? Kör ni äl test eller tar ni det som det kommer?

MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
Svar på tråden BIM april 2018