Norrlänska skrev 2018-05-06 11:05:07 följande:
Blir knäpp på mig själv. Nån fler som inte vill/vågar ta gravtest för så länge man inte sett det negativa testet kan man leva i dröm och förhoppning 
Jag har haft en mystisk cykel denna gång som ställer till det i hjärnkontoret.
Mellan BIM - 3 och BIM hade jag nån droppe blod/färgade flytningar på papperet vid toabesök någon gång/dag.
BIM +1 kommer mensen. Blöder knappt 2 dygn och inga mängder men tillräckligt för att vara jag. Sen lite efterdyningar i ett dygn.
5 dagar efter mensen första dag får jag mensvärk och morgonen efter har jag trådiga flytningar med rosa strimmor i. 4 dagar efter det får jag åter igen mensvärk och det känns som att något "rinner till" men det är inget som kommer. Känner mig även svullen om nedre delen av magen och byxorna "känns"...
Såvitt jag kan påminna mig har min kropp aldrig gjort såhär så jag fattar inget alls.
Funderar på att ta ett grav-test men samtidigt känns det onödigt för det är nog bra hjärnspöken och stark önskan som ger mig känslan av att jag kan va gravid. Finns inga som helst tecken som tyder på det iallafall.
Denna bebisverkstad ger mig huvudbry!
Så har jag haft ibland. Mensen kommer gör uppehåll på en dag eller två. Blir lika lurad varje gång man stoppat upp en tampong dag två eller tre för att några timmar senare ta ut den och den vara lika vit som när man stoppade upp den. Sen dag tre till fyra kommer forsen. Skit skummt men händer ibland.