• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-19 07:31:19 följande:

Det var det mesigaste, svagaste plusset jag någonsin sett haha. Jag provade ta en bild men det syns verkligen knappt. Min sambo såg inget plus, men jag gjorde det. Åh får köpa ett testa tidigt och se, jag är på BIM+2 (räknade fel) idag och är tydligen en låghormonare i och med att det inte syntes på BIM-1.

.

Jag hoppas också jag får joina er mot våra januaribarn <3

Provar bifoga bild! Men det syns verkligen inte, typ. Haha!

Jag tycker jag ser ett svagt streck! Hoppas hoppas! :)
  • Missdecibel86

BIM -3 och väldigt negativt, ställer in mig på att prova igen nästa månad, då bör dessutom testdag ligga runt vår årsdag <3

• Ereya
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 08:29:08 följande:

Jag tycker jag ser ett svagt streck! Hoppas hoppas! :)

Jaaa, hoppas! Det var så jäkla svagt så det var skrattretande men ett plus var det. Herregud. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, förutom att vänta tre dagar på att testa igen. Jag vågar inte tro förrän på tisdag ;)
  • Nicci91
    Ereya skrev 2018-05-18 21:20:07 följande:

Åh vad mysigt, har du din man med dig på tåget? Min är sådär med, haha. Han vill men tycker det är ett väldigt stort steg, vilket det är. Nu ligger jag i sängen utan behå och mår illa. Brösten är stora, ömma, molvärken håller igång och tröttheten lamslår mig. Sakta sakta ändras tanken på att jag inte alls är gravid till att det är så självklart att det är just det jag är.

Skulle jag få ett plus imorgon på BIM+2 hade jag blivit livrädd. Överlycklig men livrädd. Då känns mens mycket säkrare, bättre, lättare. Men livet ska inte bara lätt och enkelt, ingenting som är värt att kämpa för är det. <3

Ja jag skulle säga att vi är på samma plan! Det var han som tog upp barn från första början. Hur länge har ni försökt? Såg precis att du testat dig imorse!! Så spännande:D jag hoppas verkligen det är ett plus som du ser:)) Men som du säger, vänta några dagar. Är du gravid så kommer det synas;)
  • Crazzy

JAG ÄR EN SVAG, SVAG MÄNNISKA!

Jag kunde seriöst inte låta bli att ta testet idag, BIM-5 vilket är det tidigaste jag KAN ta med clearblue early, och jag nog fan gravid Ett svagt streck (vilket jag antar är rätt standard för -5, men maken ser det också. Jättesvårt att fånga bild, haha, men jag är inte galen för det syns i verkligheten :'D

• Missdecibel86
    Ereya skrev 2018-05-19 08:49:37 följande:

Jaaa, hoppas! Det var så jäkla svagt så det var skrattretande men ett plus var det. Herregud. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, förutom att vänta tre dagar på att testa igen. Jag vågar inte tro förrän på tisdag ;)

Hoppas hoppas!!!
  • Ereya
    Crazzy skrev 2018-05-19 08:54:54 följande:

JAG ÄR EN SVAG, SVAG MÄNNISKA!

Jag kunde seriöst inte låta bli att ta testet idag, BIM-5 vilket är det tidigaste jag KAN ta med clearblue early, och jag nog fan gravid Ett svagt streck (vilket jag antar är rätt standard för -5, men maken ser det också. Jättesvårt att fånga bild, haha, men jag är inte galen för det syns i verkligheten :'D

Men åååh så härligt, jag hade typ exakt samma imorse!!!!!!! TÄNK OM!!!
  • Crazzy
    Ereya skrev 2018-05-19 09:50:24 följande:

Men åååh så härligt, jag hade typ exakt samma imorse!!!!!!! TÄNK OM!!!

Gud vad roligt det skulle vara!

Det här är visserligen (i princip) planerat från mitt håll, men det känns ändå lite läskigt :-O
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 08:11:07 följande:

Ja jättesvårt att få på bild. Jag ska vänta tre dagar och sen testa igen. Visar det blankt eller ingen stegring så vet jag att jag INTE är gravid, men då fick jag iaf vara det i tre dagar. Mådde illa både igår kväll och lite nu när jag vaknade, men annars är jag på strålande humör med molvärk som kommer och går :D

Sagt det förut, men återigen blir så inspirerad av din tålmodighet. Jag har verkligen noll tålamod med allt, haha.
  • Ereya
    Crazzy skrev 2018-05-19 10:12:35 följande:

Gud vad roligt det skulle vara!

Det här är visserligen (i princip) planerat från mitt håll, men det känns ändå lite läskigt :-O

Jag vet, jag är också livrädd just nu. För förändringen. För vad det kommer innebära. För att verkligen skapa ett liv, shit, hjälp. Men samtidigt... Är jag så himla lugn i kroppen. Det här kommer att gå fint <3 Nu måste vi uppdatera den där listan!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?