• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 10:15:26 följande:

Sagt det förut, men återigen blir så inspirerad av din tålmodighet. Jag har verkligen noll tålamod med allt, haha.

Hahaha! Nej alltså det är lika bra att vänta, iom att det var så himla svagt i morse. Jag har ett vanligt test med snabb detektion kvar och om det inte visar någon stegring till på måndag/tisdag får jag köpa ett testa tidigt. Trots att det är efter BIM. Får hålla mig sysselsatt :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 10:26:20 följande:

Hahaha! Nej alltså det är lika bra att vänta, iom att det var så himla svagt i morse. Jag har ett vanligt test med snabb detektion kvar och om det inte visar någon stegring till på måndag/tisdag får jag köpa ett testa tidigt. Trots att det är efter BIM. Får hålla mig sysselsatt :)

Det är helt sant! Men jag hade aldrig lyckats hålla mig, haha.
  • Ronjaelley

Ni som testat tidigt har ni enbart använt morgonurin? Köpte test idag och jag är ju så sugen på att testa mig ;)

• Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 13:50:31 följande:

Det är helt sant! Men jag hade aldrig lyckats hålla mig, haha.

Haha tålamod är en dygd!

Jag har kompromissat med mig själv och testar förmodligen om två dagar igen. Om det inte visar nå starkare så köper jag testa tidigt :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 15:22:54 följande:

Haha tålamod är en dygd!

Jag har kompromissat med mig själv och testar förmodligen om två dagar igen. Om det inte visar nå starkare så köper jag testa tidigt :)

Haha, jag väntar med spänning tills dess också då :)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 17:58:19 följande:

Haha, jag väntar med spänning tills dess också då :)

Jag lovar att keep you posted! :)
  • Nicci91

Ett tidigt test är inhandlat och planen är att testa imorgonbitti... Behöver inte ens poängtera hur nervös och pirrig jag är!

Håll tummarna<3

• Crazzy
    Nicci91 skrev 2018-05-19 19:05:11 följande:

Ett tidigt test är inhandlat och planen är att testa imorgonbitti... Behöver inte ens poängtera hur nervös och pirrig jag är!

Håll tummarna<3

Åh vad roligt! När har du BIM? Är det första barnet?

Håller tummarna! <3
  • Ereya
    Nicci91 skrev 2018-05-19 19:05:11 följande:

Håll tummarna<3

Åååh håller alla tummar och tår! Jag ska också köpa ett sånt test och testa på måndag.
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 08:54:54 följande:

JAG ÄR EN SVAG, SVAG MÄNNISKA!

Jag kunde seriöst inte låta bli att ta testet idag, BIM-5 vilket är det tidigaste jag KAN ta med clearblue early, och jag nog fan gravid Ett svagt streck (vilket jag antar är rätt standard för -5, men maken ser det också. Jättesvårt att fånga bild, haha, men jag är inte galen för det syns i verkligheten :'D

Jag ser!! Så kul, hoppas hoppas hoppas!!!
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?