• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Hej!

Ny månad, nya tag. Nu kör jag det första riktiga försöket. Inga ägglossningstester eller temptagning, bara mys och kravlöst sex, förslagsvis på rätt dagar Spännande!

Beräknad ägglossning: 2/5

BIM: 17/5

Välkomna!

• Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 20:35:25 följande:

Jag ser!! Så kul, hoppas hoppas hoppas!!!

Jag tänkte på dig när jag inte klarade av att hålla mig imorse, känner ett litet ansvar för att du får ett plus nu också, haha!
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 20:43:05 följande:
    Jag tänkte på dig när jag inte klarade av att hålla mig imorse, känner ett litet ansvar för att du får ett plus nu också, haha!
    haha! Önskar att jag också får ett plus, känns inte som det riktigt men hoppas gör jag ju såklart <3 Har köpt tester så testar imorgon bitti tänkte jag :) 
  • Crazzy
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 20:48:57 följande:

haha! Önskar att jag också får ett plus, känns inte som det riktigt men hoppas gör jag ju såklart <3 Har köpt tester så testar imorgon bitti tänkte jag :) 

Jag hade intalat mig själv att jag inte var gravid nu, antagligen för att skydda mig själv från besvikelse, men jag har extremt dålig magkänsla haha.

Hoppas hoppas hoppas! Kör du med ett early då?

Är inte meningen att vara jobbig förresten, blir bara så taggad :~
  • Ereya

Haha vad ni är härliga!

Den här månaden var jag helt övertygad om att jag INTE var gravid, men tydligen hade jag fel. Den där vissheten jag tidigare talade om, den som gör att man liksom vet? Oh well, den är här nu. Det är så självklart att det är det jag är. <3 Jag tänker på er och hoppas på fler plus i listan och fler januarimedborgare!

• Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 20:59:44 följande:

Haha vad ni är härliga!

Den här månaden var jag helt övertygad om att jag INTE var gravid, men tydligen hade jag fel. Den där vissheten jag tidigare talade om, den som gör att man liksom vet? Oh well, den är här nu. Det är så självklart att det är det jag är. <3 Jag tänker på er och hoppas på fler plus i listan och fler januarimedborgare!

Jaaaa! Blir så glad av att läsa det här :D har du fått mer symptom?
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 21:25:17 följande:

Jaaaa! Blir så glad av att läsa det här :D har du fått mer symptom?

Haha men åh, så roligt att höra.

Jag har haft vanliga innan-mens-symptom länge. Nu molar det till emellanåt, ibland mer ibland mindre. Mår lite illa till och från och är väldigt trött och varm i kroppen. Har fortfarande inte förlikat mig med tanken på att jag är gravid eller nåt även om jag såg plusset i morse haha. Går tillbaka till bilden hela tiden för att se om jag ser det igen och det gör jag. Försöker leva här och nu men samtidigt vill jag snabbspola till måndag eller tisdag så jag kan testa igen och verkligen få det svart på vitt!

Hur mår du?! <3
  • Ereya
    Ereya skrev 2018-05-19 21:37:50 följande:

Jag har haft vanliga innan-mens-symptom länge. Nu molar det till emellanåt, ibland mer ibland mindre. Mår lite illa till och från och är väldigt trött och varm i kroppen. Har fortfarande inte förlikat mig med tanken på att jag är gravid eller nåt även om jag såg plusset i morse haha. Går tillbaka till bilden hela tiden för att se om jag ser det igen och det gör jag. Försöker leva här och nu men samtidigt vill jag snabbspola till måndag eller tisdag så jag kan testa igen och verkligen få det svart på vitt!

Hur mår du?! <3

Juste, och så drömmer jag väldigt aktiva drömmar, spring runt som en skållad råtta än hit och än dit och ska göra massa saker för alla andra. Vaknar upp och är nästan glad att det är morgon så jag slipper drömma mer sånt, haha. I morse var jag klarvaken 05:30. Så det kanske också är ett symptom? Hahaha.
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 20:54:19 följande:
    Jag hade intalat mig själv att jag inte var gravid nu, antagligen för att skydda mig själv från besvikelse, men jag har extremt dålig magkänsla haha.

Hoppas hoppas hoppas! Kör du med ett early då?

Är inte meningen att vara jobbig förresten, blir bara så taggad :~
    Du är inte jobbig alls!! Nej, har köpt vanliga från rfsu, så är iofs kanske inte så säkert resultatet imorgon. Vid vilken hcg halt reagerar det test du tog? 
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-19 21:37:50 följande:

Hur mår du?! <3

Förstår att du verkligen vill ha det svart på vitt innan du säger att du är gravid till 100%. Men det låter iallafall väldigt lovande det du berättar :) och framförallt att mensen inte dykt upp än!

Jag mår bra, har haft någon dag nu utan illamående så det är skönt. Molvärk lite till och från är väl det som är just nu. Har vaknat som du berättar vid 5-tiden på morgonen den här veckan också, till och med idag trots helg.
  • Anonym (eraya)

hej! testar bara en sak och återkommer inte.

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?