• klyban

Ni gör mig så jävla äcklad!

oanonym skrev 2018-08-26 13:56:38 följande:
    Om du är så öppen som du påstår, hur kan du då inte förstå att män kan bli kåt på prostituerade?
    Om du är så öppen som du påstår, varför har du så många argument som utgår från dina egna sexuella preferenser?

Jag hade en liknande diskussion innan, och undrade en del om detta.
    Då slutade han och började med detta som nu kommer, och gjort allt för förstöra diskussionen.

Så mycket var det med öppen som du säger, det går bara åt ett håll som vi har förstått.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-27 05:51:00 följande:
    Det var ett svar på tidigare fråga om öppenhet. (Du måste läsa hela konversationen.)

När ska du svara på att du inbillar dig att din sexualitet är nått som alla SKA ha??
    Du bara fortsätter och tramsa ser jag.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-28 05:50:29 följande:
    Har du någon referens till något du anser inte är trams?

Dina inlägg, det är ju bara läsa dom, så ser man direkt hur du bara flippar helt plötsligt och sedan dess aldrig svarar på den frågan.

Så ska du ha referens, allt du behöver göra är konsultera dig själv.
    Så ser du allt jag pratar om, och andra pratar om.

Men du kanske inbillar dig jag ska svara på alla din inlägg om lagen som ingen ifrågasätter dess existens.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-28 06:41:21 följande:
    Det var referens till DINA inlägg jag frågade om. (Vet du vad som menas med begreppet referens?)

Du tror väl inte i din vildaste fantasi jag tänker släppa att det bara finns ett sätt och ha sex och att detta är ditt sätt.
    Varför sa du nått så tokigt från  början och trodde någon inte skulle klaga?

Annars har du bevisat att du inte ens förstår frågan, allt ditt tramsande stödjer detta.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-28 07:34:50 följande:
    Du har alltså ingen grund för dina påståenden i form av referenser?

Jag har inte påstående, men det vet du redan.
    Jag har en fråga du undvek och inte svarar på, och nu tramsar du i tron detta ska bli glömt.
    Och vi är en del som frågat dig, men du möter alla med samma tystnad.
    Skäms du?

Så jag bara allt var en lögn om du var en sexgud för kvinnor, och att ditt sätt är det enda sättet och förhålla sig till sex.
    Där kan man faktiskt undra hur illa det blir för dig när du träffar på andra sexualiteter än man och kvinna.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-09-02 22:38:15 följande:
    Eftersom jag mött uppfattningen att jag skulle vara någon sorts "sexgud", vilket jag aldrig påstått, vill jag bara uppdatera statistiken något (och ge en helt "naturlig" förklaring till de drygt 2000 orgasmer några tydligen undrat över).

Efter en oerhört hektisk vecka (där jag bl.a. prioriterat några enskilda råd via PM framför diverse mer eller mindre meningslösa forum med okunniga och obekräftade uppgifter) har jag också delat ut och fått ytterligare några orgasmer, dels på hotellrum, dels på ett nattåg och dels i en lite speciell fåtölj i en bostad. Då sex är belöning i sig (för personer med normalt belöningssystem och inte har en historia droger med centralstimulantia) och den äkta varan inte kan köpas för pengar har jag inte betalat en krona för detta och inte heller fått betalt (förutom att blivit bjuden på taxi, vilket dock motiverades av andra arbetsuppgifter). Med ungefär denna omfattning sedan tonåren och i några decennier kan vem som helst räkna ut att det blir tusentals - om man verkligen är intresserad av att det ska gå för ens partner.

Det är också en helt annan upplevelse med ömsesidig njutning än att bara egoistiskt tänka på sin egen, vilket fler mer eller mindre frustrerade eller besvikna kvinnor gett uttryck för. En prostituerad kvinna beskrev t.o.m. hur de använde som skämt mellan varandra som sexsäljare: "Du njöt säkert av det." Det är inte ens säkert alla sexköpare, verkligen förstår att det var ett skämt men var ett sätt att beskriva den absurda mismatch som finns mellan säljare och köpare enligt deras erfarenhet. Om jag inte minns fel definierar Namibias lagstiftning prostitution som "sex med ickesexuellt utbyte".

Om man tycker det är så viktigt och hävda 2000 orgasmer man gett kvinnorna, så är detta och försöka hävda vilken fantastiskt sex gud du är.

Jag njuter inte av mitt arbete, så är det för många.
    Du uppvisar fortfarande problem och förstå att alla inte tänker som dig, eller ens nära.
    Dock fortfarande ingen förklaring på varför du inbillar dig att ditt sätt och se på sex är det enda.
    Varför är den frågan så svår för dig och svara på.

Annars har större delen av tråden handlat om att göra det bättre för kvinnorna, och skilja kriminellanätverk ifrån hanteringen.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-09-03 11:38:40 följande:
    1) Nej det är det inte. Han har haft sex och sett till att hjälpa kvinnan till orgasm varje gång. Det kan alla män som vill och anstränger sig. Har man haft sex ett antal år blir det många orgasmer.

2) Jag gissar att du inte använder din sexuella eller kroppsliga integritet i ditt arbete. Jag tror att du hade känt annorlunda om du var tvungen att låta främmande män ha analsex med dig 10 ggr/dag.

3) Så länge män är beredda att betala stora summor pengar för att ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dem kommer det främst finnas kriminella nätverk i "branschen" eftersom de alltid finns där det finns mest pengar att tjäna.

1 Det handlar om hur han sagt det som ett argument, har du missat detta menar du?
    Kanske du skulle låtit bli och kommentera nått som du inte har koll på.

2 Det handlar om att få bättre förhållanden för dessa tjejer, och få bort kriminella nätverk ifrån handeln.
    Och att allt ska funegra bra, där existerar inte 10st analsex om inte det fungerar.
    Vad är det som är svårt och greppa här.
    Vi berättar att vi vill förbättra för kvinnorna.
    Och enda du kommer med är hur vi ska göra det sämre.

3 Om man ser till få bort kriminella nätverk ifrån detta, så kommer problem försvinna.
    Men du verkar tro de ökar, varför?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (yes) skrev 2018-09-03 16:47:12 följande:
    Tja det är om inte annat ett FAKTISKT exempel som motsäger dina påståenden, vad har du för fakta som styrker dina påståenden? Det enda du gjort i denna tråd är att komma med ogrundade påståenden som du inte kan styrka med någon fakta men kräver gärna fakta av andra som du sen avfärdar som icke representativa.

Så återigen vad har du för belägg på att det skulle vara "en spillra" som gör det 100% frivilligt?

Anonym(Eh!) är cementerad fast i moral, där fakta aldrig någonsin når in.
    Inte heller bryr sig om de prostituerade, utan tror på allvar att den Utopiska drömmen om inga prostituerade går att realisera.

Och att kvinnor(Och män) far illa, är saker som Eh! inte bryr sig om.
    Därför faller alla argument om att ha det lagligt för de prostituerades och för deras hälsa och välmående i arbetet.
    Det enda Eh! berättar för oss, det är hur vi ska fortsätta göra det så jävligt som möjligt för dessa kvinnor( och män).

Så det vi har är att vi ska fortsätta se till dom har det dåligt.
    Sen såklart kommer tokiga idén att prostitution går få bort, och man kliver gärna över lik för uppnå Utopin som aldrig kommer ske, ens någonsin.

hur många meter var det?
  • klyban
    Bjoer skrev 2018-09-03 16:59:23 följande:
    Nej, hon representerar även de som INTE tycker om det. Lyssnade du ens på vad de hade att säga?

Du säger dig tala för de prostituerade men vill inte ens lyssna på vad de själva har att säga? Är inte det lite magstarkt?

Det finns en nolltolerans bland dessa motståndare.
    Nolltolerans betyder bara att inget du har och säga och argumenterar med, är nått de NÅGONSIN kommer bry sig om.
    Det är bara titta tillbaka på dessa personer hur de diskuterar, det finns inget utrymme för nått du eller någon annan säger.
    Utan allt är fel, och detta vet dom redan innan du skrivit första bokstaven i ditt inlägg.

Jag skulle faktiskt inte förvåna mig om dessa personer har börjat skriva sina svar, redan innan du ens tänkt på att skriva ett själv.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (yes) skrev 2018-09-03 17:31:54 följande:
    Ja, det är iof ganska typiskt för tredje vågens feminister att ignorera om deras övertygelser öht  har någon förankring i verkligheten. Det är lite religiös fanatism över det hela. Tro är viktigare än fakta..

På tal om moral kan man fråga sig hur moraliskt det är att kräva fakta av andra utan att själv kunna presentera några?

Fakta på vad?
    Nått som vi inte prövat än?

Få bort kriminellanätverk är inte lätt, ingen som sagt annat.

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!