Voyager skrev 2018-09-02 22:38:15 följande:
Eftersom jag mött uppfattningen att jag skulle vara någon sorts "sexgud", vilket jag aldrig påstått, vill jag bara uppdatera statistiken något (och ge en helt "naturlig" förklaring till de drygt 2000 orgasmer några tydligen undrat över).
Efter en oerhört hektisk vecka (där jag bl.a. prioriterat några enskilda råd via PM framför diverse mer eller mindre meningslösa forum med okunniga och obekräftade uppgifter) har jag också delat ut och fått ytterligare några orgasmer, dels på hotellrum, dels på ett nattåg och dels i en lite speciell fåtölj i en bostad. Då sex är belöning i sig (för personer med normalt belöningssystem och inte har en historia droger med centralstimulantia) och den äkta varan inte kan köpas för pengar har jag inte betalat en krona för detta och inte heller fått betalt (förutom att blivit bjuden på taxi, vilket dock motiverades av andra arbetsuppgifter). Med ungefär denna omfattning sedan tonåren och i några decennier kan vem som helst räkna ut att det blir tusentals - om man verkligen är intresserad av att det ska gå för ens partner.
Det är också en helt annan upplevelse med ömsesidig njutning än att bara egoistiskt tänka på sin egen, vilket fler mer eller mindre frustrerade eller besvikna kvinnor gett uttryck för. En prostituerad kvinna beskrev t.o.m. hur de använde som skämt mellan varandra som sexsäljare: "Du njöt säkert av det." Det är inte ens säkert alla sexköpare, verkligen förstår att det var ett skämt men var ett sätt att beskriva den absurda mismatch som finns mellan säljare och köpare enligt deras erfarenhet. Om jag inte minns fel definierar Namibias lagstiftning prostitution som "sex med ickesexuellt utbyte".
Om man tycker det är så viktigt och hävda 2000 orgasmer man gett kvinnorna, så är detta och försöka hävda vilken fantastiskt sex gud du är.
Jag njuter inte av mitt arbete, så är det för många.
Du uppvisar fortfarande problem och förstå att alla inte tänker som dig, eller ens nära.
Dock fortfarande ingen förklaring på varför du inbillar dig att ditt sätt och se på sex är det enda.
Varför är den frågan så svår för dig och svara på.
Annars har större delen av tråden handlat om att göra det bättre för kvinnorna, och skilja kriminellanätverk ifrån hanteringen.