Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 19:22:11 följande:
    Så du tänker ngn slags "stackars-bordeller" här i Sverige för fula och/eller gamla eller på annat sätt oattraktiva kvinnor? Liksom extrapris på fredagar med den allra fulaste? Jag tror tvärtemot att finns det pengar att tjäna så finns kvinnorna. De vackra, unga och attraktiva. PENGAR är vad det handlar om.
    Knappast de attraktiva och unga som skulle välja att ha sex med mängder av köpare dag in och dag ut på statliga bordeller eftersom  de attraktiva lär ha en partner och vill då ha ett aktivt sexliv vilket det knappast lär klaras av efter en arbetsdag med 5-6 sexakter genomförda utan upphetsning.
    De so förespråkar bordeller verkar på något sätt tro att prostituerade inte har nervtrådar och slemhinnor likt icke-prostituerade inte heller verkar de haft förhållande med kvinnor som varit tvingade att ta en paus med sexet då det blivit irriterat under smekmånadsfasen
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-29 19:22:11 följande:
    Så du tänker ngn slags "stackars-bordeller" här i Sverige för fula och/eller gamla eller på annat sätt oattraktiva kvinnor? Liksom extrapris på fredagar med den allra fulaste? Jag tror tvärtemot att finns det pengar att tjäna så finns kvinnorna. De vackra, unga och attraktiva. PENGAR är vad det handlar om.
    De vackra unga och attraktiva lär ju knappast vara intresserade av att upplåta sin kropp på statliga bordeller när de kan ha ömsesidigt sex med vackra unga attraktiva män och njuta av detta. 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 11:29:18 följande:
    Det ena utesluter väl inte det andra? Allt handlar väl om prislappen?
    Handlar knappast om några prislappar gillar man och njuter av sex vill man inte har sex mot betalning med ett stort antal män på bordell då vill man ha sex med de som ger dem njutning 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 11:39:59 följande:
    Ja eftersom de "sitter på en guldgruva". Kvinnor (alltså nu menar jag unga kvinnor) har ju en maktposition eftersom de kan sexstrejka eller bjuda till i relationen. Ett urgammalt trick att få sin vilja igenom. Självklart finns det ett pris som ingen kvinna kan motstå. Varför svärmade annars så många unga vackra kvinnor kring Hefner (rip). Money talks.
    De svärmade inte kring Hefner de spelade teater 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 11:29:18 följande:
    Det ena utesluter väl inte det andra? Allt handlar väl om prislappen?
    Det finns inget argument för fungerande kvinnor att sälja sex på bordeller i Sverige eftersom det finns ett skyddsnät som gör att ingen behöver sälja sex för att klara sig.Kvinnor på bordeller världen över tjänar inte mer än ett vanligt jobb på ICA trots att de har sex med 10 kunder per dag att romska kvinnor hamnar i detta är för att de inte kan välja jobb i livsmedelsaffär utan valet är att leva på pengar från kommunen som enbart räcker till att inte svälta
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 12:35:24 följande:
    Ja jag har inte vurmat för bordeller i Sverige men OM vi mot all förmodan skulle få sådana här IDAG så måste det vara stora pengar för att locka kvinnor. Jag är 100% övertygad om att om pengarna finns så kommer kvinnorna. IDAG har vi skyddsnät och en god välfärd men den kan tas ifrån oss och då gäller samma som för romerna.
    I fattig-Sverige var prostitution laglig och reglerad med hälsokontroller dock så lockade det inte unga attraktiva  kvinnor så varför skulle kvinnor nu utan välfärd välja detta
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 12:35:24 följande:
    Ja jag har inte vurmat för bordeller i Sverige men OM vi mot all förmodan skulle få sådana här IDAG så måste det vara stora pengar för att locka kvinnor. Jag är 100% övertygad om att om pengarna finns så kommer kvinnorna. IDAG har vi skyddsnät och en god välfärd men den kan tas ifrån oss och då gäller samma som för romerna.
    Om vi inte skulle ha ett bra skyddsnät och välfärd skulle detta innebära att även männen drabbas av bristen på välfärd och de skulle då knappast lägga sina pengar på att köpa sex inte minst med tanke på att de som skulle sälja sex skulle vara de som var desperata och inte fungerande attraktiva kvinnor
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 14:00:46 följande:
    Så du tror att fattiga män inte köper sex? Tänk det tror jag.
    Hur ska fattiga ha råd att köpa sex när det är för att de tjänar så stora summor kvinnor väljer att sälja sex, om välfärd och skyddsnät försvinner har fattiga inga pengar att lägga på att köpa sex eftersom att ge sina barn går före att köpa sex
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anneli) skrev 2018-06-30 14:24:56 följande:
    Beror ju på hur man prioriterar och hur prisnivån ligger.
    Självfallet prioriterar fäder mat till sina barn framför att köpa kvinnokropp att onanera i 
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-06-30 15:41:04 följande:
    Hur onanerar man i en kvinnokropp? Jag har försökt, men får inte in både hand och penis.
    På samma sätt som i en sexdocka så klart eller i en termos med ljummen pasta hands free
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!