• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-26 14:43:18 följande:

Det finns ingen frivillighet att få sin försörjning genom att sälja sex eftersom det krävs mängder med köpare för att få ihop mat för dagen. De där kooperativa bordellerna ska väl inte bemannas av säljare som tar 4000-5000 kr pr kund så att de kan ligga på nivå med max 1-2 kunder per dag och dessutom kraftigt sålla bland kunderna

Är du för prostutition om priserna höjs?
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-26 15:25:54 följande:
    Är du för prostutition om priserna höjs?
    Nej men med riktigt höga priser så bör ju den som säljer sex kunna välja några få enstaka kunder per månad och inte likt de som jobbar på bordeller ha kunder enligt löpande-band-principen. De som besökt bordeller vet ju att säljarna snabbt avverkar kund efter kund, köparna klagar ju inför varandra att säljarna snabbt ser till att få ut dem ur rummet när de minuter de betalat för är slut och dessutom klagar de på att vinnorna är dåliga på att spela teater
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-26 16:42:04 följande:

Nej men med riktigt höga priser så bör ju den som säljer sex kunna välja några få enstaka kunder per månad och inte likt de som jobbar på bordeller ha kunder enligt löpande-band-principen. De som besökt bordeller vet ju att säljarna snabbt avverkar kund efter kund, köparna klagar ju inför varandra att säljarna snabbt ser till att få ut dem ur rummet när de minuter de betalat för är slut och dessutom klagar de på att vinnorna är dåliga på att spela teater

Ja, så du är inte emot prostutition, bara vissa sätt att driva prostitution på?
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-26 16:59:21 följande:
    Jo jag är emot prostitution men den lilla minoritet som har sexsälj som fetisch får ju självfallet sälja sex
  • Anonym (anonym)
    oanonym skrev 2018-07-26 16:59:21 följande:
    All prostitution förutom den lilla minoritet som väljer ut speciella människor att ha dyr sex med bedrivs på samma sätt. Kunderna är ju tom. missbelåtna med säljarna eftersom de bara är ute efter deras pengar och inte ens anstränger sig att fejka att de får något som helst ut av akten trots att de får betalt. Uppenbarligen finns det ingen frivillighet med eftersom dessa säljare då skulle ge illusion av att de har sex.. 
  • oanonym
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-26 17:06:15 följande:

Jo jag är emot prostitution men den lilla minoritet som har sexsälj som fetisch får ju självfallet sälja sex

Ok, som jag då, ungefär. Jag är emot tvång, men anser att frivilliga val är ok.
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-26 14:43:18 följande:
    Det finns ingen frivillighet att få sin försörjning genom att sälja sex eftersom det krävs mängder med köpare för att få ihop mat för dagen. De där kooperativa bordellerna ska väl inte bemannas av säljare som tar 4000-5000 kr pr kund så att de kan ligga på nivå med max 1-2 kunder per dag och dessutom kraftigt sålla bland kunderna

Om det du säger stämmer, så är svarat ja då blir det dyrt att köpa sex.
    Aldrig pratat om några kooperativa bordeller, och tror du detta så bara du bevisar hur lite du förstår i vad vi säger.

hur många meter var det?
  • klyban
    oanonym skrev 2018-07-26 15:24:52 följande:
    Du ville inte svara på frågan alltså?

De svarar inte på frågor, då det ser illa ut helt plötsligt och det vill dom inte.
    Du ser ju där där du ställer frågan, och sen komerm det ändå att nej jag vill inte och inga förklaringar.
    Det är egentligen bara, jag tycker och för att jag tycker, inte mycket mer.

Och en diskussion med argument vågar de inte ens ta.

hur många meter var det?
  • Maya84
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-26 10:06:01 följande:
    De som inte kan få sex på naturlig är inte biologiskt menade att ha möjlighet att fortplanta och få närhet sig de är utsorterade från genpoolen enligt naturlagarna det är inte rätt att fattiga människor tvingas till närhet med dessa
    Skojar du? Du anser att en man med något slags handikapp, eller en man i rullstol inte har rätt till närhet och sex? Snälla förklara dig...
  • Anonym (Lady)

Är kvinna, ej prostituerad men är för prostitution.

Om en vuxen kvinna själv gör valet, och det sker under kontrollerade och trygga ramar så har hon väl rätten att bestämma vad hon vill göra med sin egna kropp?

Sen är det en annan sak att jag inte förstår männen som vill köpa sex från någon som 8nte har lust att ha sex med dem för deras charm, etc..

Men vuxna människor kan väl själv få avgöra vad de vill? (Och skatta för det ;))

Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!