• Anonym (S18)

Ni gör mig så jävla äcklad!

Det finns ingenting i denna värld som gör mig så arg och äcklad som män som försvarar prostitution. Nyss fick jag läsa dessa mäns inlägg i en tråd om just prostitution och jag kände hur ilskan vällde upp i mig. HUR kan man försvara allt det sjuka som prostitutionen för med sig?? 

Jag fattar det inte. Och kom INTE och säg att det är lagligt i andra länder och därmed okej där- för det är det INTE: Det gör det bara svårare för polisen att sätta fast hallikar och människor som bedriver traffiking- prostitutionens två huvudmän.
    Kom INTE och säg att det är ett "arbete", för det är det INTE! Gör det själv då! Ni menar ju att tjejen har en jävla fin timpeng, 1500 för en timme. Då borde ju ALLA prostituera sig! Eller? Nej? Varför inte? Jo för att folk vill inte utsätta sig för den kränkning, det våld, den utsatthet, den skam, det livslånga trauma det innebär att sälja sin kropp! SÅ VARFÖR vill du köpa henne???

I både Sverige och utomlands är det ytterst ytterst ovanligt att en kvinna är sin egen (alltså utan en hallik eller indragen i en härva). Antingen har hon en hallik som säljer (misshandlar och våldtager) henne och tar 90% av pengarna själv, eller så är hon fast i en traffikinghärva hon inte kan ta sig ur. ÄR DET VERKLIGEN OKEJ att köpa denna tjej? Är det verkligen okej att köpa NÅGON som uppenbarligen är svagare och utsätter sig för livsfarliga risker??

Det finns så mycket skit i denna värld. Svenska män som åker till lagliga bordeller i Tyskland, köper en tjej- recenserar henne på nätet och åker sen dit igen månaden därpå. Samma sargade utsatta tjejer. Tjejer som dödas, torteras, våldtas och misshandlas. ALLT för att ni köper, efterfrågan fortsätter. FY!! HELT JÄVLA VANSINNIGT! 

Ni som försvarar detta- hur tänker ni??

• Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!
  • oanonym
    Anonym (Eh!) skrev 2018-08-15 08:13:00 följande:

Mhm, visst, men dessa är ytterst få. Det är knappast OK att dessa styr agendan och dessutom kan torsken ALDRIG veta om han onanerar med en av de ytterst få som gör det HELT frivilligt eller en av den bedövande majoriteten som gör det för att de mår dåligt eller av olika skäl är tvingade till det. Alltså bäst att låta bli, men torskar har det gemensamma att de skiter i om tjejen vill eller inte (annars hade traffickingligorna inte kunnat tjäna så mycket pengar).

Ja, vill du dra det till sin spets, så kan man nästan aldrig veta om partnern vill ha sex eller inte. Enligt ditt resonemang så kanske det vore bättre att förbjuda sex helt och hållet?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-15 07:15:43 följande:
    Ja, jag ör mer intresserad av att se och känna kvinnorna få orgasm och få det själv, än att knulla. Det är prostituerade inte intresserade av och är de det behövs inte pengar för något som är gratis.

Saken är dock så att många är villiga att betala, och kvinnor kan tänkta sig att göra det för pengar.
    Detta går inte komma ifrån oavsett vad du och jag tycker om detta, så är det en realitet att folk har sex för pengar.

hur många meter var det?
  • Voyager
    klyban skrev 2018-08-15 18:46:16 följande:

Saken är dock så att många är villiga att betala, och kvinnor kan tänkta sig att göra det för pengar.
    Detta går inte komma ifrån oavsett vad du och jag tycker om detta, så är det en realitet att folk har sex för pengar.

Vi får väl acceptera att du och jag skiljer oss totalt från (vissa) andra män. Som jag berättat tidigare:

En gång för många år sedan mötte jag två attraktiva tjejer sent en kväll i Hamburg. De var helt klart intressanta och kom fram och frågade om jag ville följa med och ha en skön stund. Jag började dock ana ugglor i mossen och ville testa dem med ett skämt med allvarlig underton.

- How much do you pay me?

De blev förbannade och drog och jag stod kvar med två känslor: Ledsen över att de inte kunde se det komiska i situationen och kände sig kränkta och dels en seriös förvåning varför de inte lika gärna kunde betala mig som jag dem.

Detta fattar jag fortfarande inte: Varför skulle jag betala en kvinna (för något som är gratis) och inte hon mig lika gärna?

Har man varit med om så fantastisk sex som jag upplevt på tåg, stränder, hotell, i sovrum, badrum, bilar, bussar, "orgasmfåtölj" m.m. finns det inget som lockar med att ha sex med någon som är mer intresserad av pengar än att få sin kåta klitoris skönt retad och kittlad och den hungriga g-punkten skönt stimulerad till tsunamiliknande orgasmer i ett inferno av djupa, snabba, rytmiska kontraktioner - helt gratis - och sedan målmedvetet och bestämt mjölka ur mig några skönt kittlande sprut så testiklarna nästan vränger sig.

Det är det jag menar med: Tänk dig en färg som du aldrig har sett?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-15 19:11:32 följande:
    Vi får väl acceptera att du och jag skiljer oss totalt från (vissa) andra män. Som jag berättat tidigare:

En gång för många år sedan mötte jag två attraktiva tjejer sent en kväll i Hamburg. De var helt klart intressanta och kom fram och frågade om jag ville följa med och ha en skön stund. Jag började dock ana ugglor i mossen och ville testa dem med ett skämt med allvarlig underton.

De blev förbannade och drog och jag stod kvar med två känslor: Ledsen över att de inte kunde se det komiska i situationen och kände sig kränkta och dels en seriös förvåning varför de inte lika gärna kunde betala mig som jag dem.

Detta fattar jag fortfarande inte: Varför skulle jag betala en kvinna (för något som är gratis) och inte hon mig lika gärna?

Har man varit med om så fantastisk sex som jag upplevt på tåg, stränder, hotell, i sovrum, badrum, bilar, bussar, "orgasmfåtölj" m.m. finns det inget som lockar med att ha sex med någon som är mer intresserad av pengar än att få sin kåta klitoris skönt retad och kittlad och den hungriga g-punkten skönt stimulerad till tsunamiliknande orgasmer i ett inferno av djupa, snabba, rytmiska kontraktioner - helt gratis - och sedan målmedvetet och bestämt mjölka ur mig några skönt kittlande sprut så testiklarna nästan vränger sig.

Hur skiljer vi oss åt menar du?
    Det jag konstaterar dock är att det är många som inte kommer nära våra tankar om sex och hur det ska gå till.

Även är det ett stort misstag och tro att andra är som en själv.
    Det är ett misstag man aldrig ska göra, även om man tycker det är det självklara och enda sättet.

Rolig anekdot om när du var i Hamburg Skrattande
    Synd dom inte såg humorn i detta, för det var ju för faan skoj.

Och anledningarna till man köper sex(av prostituerade) är väldigt många.
    Men sen har du alldagliga Svensson som inser att man måste bjuda tjejer på öl och annat på krogen för ens bli påtänkt att sex med.
    Det är ju en form av betalning även detta.
    Sen i förhållanden har jag hört så många ggr att typ "Dammsuger du inte så kan du glömma sex".
    Vet en del kommer bli så jävla sura på detta, men det är inte syftet ÖVERHUVUDTAGET.
    Utan att påvisa detta förekommer även utanför branschen och vi bör inte slå hårt på bröstet och säger sex alltid kan vara gratis.

Frågan är väldigt mångfacetterad, och det handlar om mer än dig och mig.
    Dock är jag av tanken att ingen tvång ska finans, och kriminella nätverk måste bort ifrån dessa kvinnor.
    Och om det kräver legalisering, so be it.
    Då vi inte kan ha förbud bara för att, och sen skadas människor pga detta.

hur många meter var det?
  • Maya84
    klyban skrev 2018-08-14 23:34:53 följande:

DU säger en massa, inte jag.

Jag säger det är tvång och detta är hela tanken med att få bort detta ur prostitution och med en legalisering.
    Och säger inte något om nått annat om våldtäkt som du säger nu.

Haha , du är förvirrad. DU har påstått att prostition är like med tvång. DU har tagit upp begreppet "våldtäkt" och påstått att prostitution leder till våldtäkt. DU har påstått att porstiotution alltid är tvång!
  • oanonym
    Voyager skrev 2018-08-15 19:11:32 följande:

Så din syn på sex är den objektivt rätta? Alla andra ska rätta sig efter den?
  • Voyager
    oanonym skrev 2018-08-15 19:33:59 följande:
    Så din syn på sex är den objektivt rätta? Alla andra ska rätta sig efter den?
    Nej, det behöver de väl inte om de heller vill böta eller gå i fängelse (både män, kvinnor eller annat kön):
    "11 § Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel,
    skaffar sig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning,
    döms för köp av sexuell tjänst till böter eller fängelse i
    högst ett år.
    Vad som sägs i första stycket gäller även om ersättningen har
    utlovats eller getts av någon annan. Lag (2011:517)."
    Om de däremot gjorde det skulle det varken finnas våldtäkter eller prostitution.

Jag är bara så otroligt tacksam att jag själv inte kan tända på sex mot ersättning (varken att få betalt själv eller betala) för jag har ofattbart många andra brister men jag lider med människor som finner lust i det och liksom inte kan se världen på något annat sätt. "Det är synd om människorna." (A. Strindberg)
  • klyban
    Maya84 skrev 2018-08-15 19:29:41 följande:
    Haha , du är förvirrad. DU har påstått att prostition är like med tvång. DU har tagit upp begreppet "våldtäkt" och påstått att prostitution leder till våldtäkt. DU har påstått att porstiotution alltid är tvång!

Nej, jag sagt vi måste få bort tvånget som uppstår och få bort de kriminella nätverken.
    Har ingen aning vad du ens försöker påstå med våldtäkt längre, våldtäkt sker under tvång och tvång ska bort och i frågan.
    Sen även i det övriga samhället.
    Nej, jag har inte heller sagt att det är alltid tvång i prostitution, vet inte ens om jag har sagt en del gör det frivilligt.
    Då jag anser det inte ger mycket till argumentationen när vi pratar om kriminellanätverk.

Hädanefter får du ge citat på allt du påstår om mig och vad du tror jag säger.
    För inser det förvanskas av dig var gång, och för passa dig.
    Detta var en makalös uppvisning i att lägga saker i min mun.
    Du måste höja nivån, och citat är nått som krävs nu, annars sorteras det bort som nonsens.

hur många meter var det?
  • klyban
    Voyager skrev 2018-08-15 19:42:08 följande:
    Nej, det behöver de väl inte om de heller vill böta eller gå i fängelse (både män, kvinnor eller annat kön):
    "11 § Den som, i annat fall än som avses förut i detta kapitel,
    skaffar sig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning,
    döms för köp av sexuell tjänst till böter eller fängelse i
    högst ett år.
    Vad som sägs i första stycket gäller även om ersättningen har
    utlovats eller getts av någon annan. Lag (2011:517)."
    Om de däremot gjorde det skulle det varken finnas våldtäkter eller prostitution.

Jag är bara så otroligt tacksam att jag själv inte kan tända på sex mot ersättning (varken att få betalt själv eller betala) för jag har ofattbart många andra brister men jag lider med människor som finner lust i det och liksom inte kan se världen på något annat sätt. "Det är synd om människorna." (A. Strindberg)

Inte för vara sån, men i frågan är det tyvärr ingen som bryr sig om hur du ser på sex.
    Även om jag har en liknande syn som dig, så inser jag även att andra inte är stöpta i min form.

hur många meter var det?
  • Maya84
    klyban skrev 2018-08-15 19:58:01 följande:

Nej, jag sagt vi måste få bort tvånget som uppstår och få bort de kriminella nätverken.
    Har ingen aning vad du ens försöker påstå med våldtäkt längre, våldtäkt sker under tvång och tvång ska bort och i frågan.
    Sen även i det övriga samhället.
    Nej, jag har inte heller sagt att det är alltid tvång i prostitution, vet inte ens om jag har sagt en del gör det frivilligt.
    Då jag anser det inte ger mycket till argumentationen när vi pratar om kriminellanätverk.

Hädanefter får du ge citat på allt du påstår om mig och vad du tror jag säger.
    För inser det förvanskas av dig var gång, och för passa dig.
    Detta var en makalös uppvisning i att lägga saker i min mun.
    Du måste höja nivån, och citat är nått som krävs nu, annars sorteras det bort som nonsens.

"Om man anser det är en rättighet att ha sex, så kommer detta ske mot någons vilja och bli till våldtäkt.
    Och det är där den startade."

Detta kommer från dig. Prostitution existerar där båda apeter VILL. Alltså inget tvång, INGEN våldtäkt.
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!