Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
En vän berättade gör mig att hon legat med över 50 killar! Jag har ?bara? legat med två stycken. Hur många har ni legat med?
Vet inte exakt men det är fler än 100.
Två stycken min fru de senaste 35 åren och två knull med ett fling innan henne, önskar ibland att man prövat fler fittor samtidig är jag väldigt nöjd med det jag har.
Blandade svar.
Jag har endast haft samlag med min fru. Däremot har jag legat, delat säng och sovit med ytterligare ett par kvinnor. Lustigt språkbruk egentligen
Tjej, 26 år, ca 150 personer, varav 4 är tjejer.
0 st än så länge...Har för övrigt som ungefärsmål att ligga med typ 2 st män under mitt liv, så tycker inte det behöver vara så ?bara? alls egentligen, utan personligen tycker jag snarare det låter ganska lagom typ. Fast vare sig att ha legat med fler eller färre behöver ju vara rätt eller fel här, är väl i så fall mer hur man själv känner, för ingenting är väl egentligen direkt rätt eller fel när det gäller detta.
18 st.
1 trekant.
Jag är 26 år och har bara varit med min sambo senaste 6 åren.
Jag är 36 år och har legat med typ 30 killar.