• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • LimeLime
    Akira Öken skrev 2018-10-09 20:50:32 följande:

Åh, för mig går det inte alls just nu. Men vi planerar för en ny behandlingsomgång! :)

Okej, då hoppas jag att den blir den sista ;)
  • Lu88
    Akira Öken skrev 2018-10-09 20:55:43 följande:
    Hej och välkommen hit!

Ja, visst är vi alla fantastiska! :)

25 ägg, vilket resultat! Förstår att du är i farozonen för att bli överstimulerad, men hoppas verkligen att du slipper! Är det första behandlingen?
    Tack :)

Det var många ägg, men vi får se hur många som var bra och som klarar sig vid frys.
    Ja, det är första behandlingen. Känner mig oförskämt bra nu dagen efter äggplock, med tanke på den hemska smärta jag fick efter äggplocket. Men det är bara tacka och ta emot!
  • Jooosen

Insättning idag, OM de inte ringer då blir det femdagars på lördag. Vill att de ska ringa o bli på lördag. Fått för mig att det är bättre odds! Är jag ute o cyklar? De ringer isf mellan 10-12...

Oförklarligt barnlös. Började med första ivf-försöket 29/9
  • LillaAw
    Jooosen skrev 2018-10-10 10:57:57 följande:

Insättning idag, OM de inte ringer då blir det femdagars på lördag. Vill att de ska ringa o bli på lördag. Fått för mig att det är bättre odds! Är jag ute o cyklar? De ringer isf mellan 10-12...

Hur gick det idag? :) spännande!
    Påbörjat IVF 2018 nouw.com/nar2blir3
  • LLW
    Jooosen skrev 2018-10-10 10:57:57 följande:

Har de ringt eller ska ni dit? Ni kanske redan är? Berätta sen!!
  • Jooosen
    LLW skrev 2018-10-10 13:00:24 följande:

Har de ringt eller ska ni dit? Ni kanske redan är? Berätta sen!!

Inte ringt så blir idag.. så ?bara? två dagars. Här av mig sen!
  • Jooosen

Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D

• Mangoodream
    Jooosen skrev 2018-10-10 15:21:30 följande:

Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D

Grattis!!!! Bra äggproduktion:)
  • LLW
    Jooosen skrev 2018-10-10 15:21:30 följande:

Jaaaa!! Vilka härligt nyheter! Hur kändes insättningen? Ska du ta lutinus ikväll?
  • Jooosen
    LLW skrev 2018-10-10 16:36:26 följande:

Jaaaa!! Vilka härligt nyheter! Hur kändes insättningen? Ska du ta lutinus ikväll?

Kändes typ inget! Rena rama vilostunden jämfört med äp haha! Nu e man rädd. Hittills har ju allt sett så jäkla bra ut! Undrar i vilket moment under vår hemmaproduktion som det faktiskt gått snett.. och om det momentet kvarstår nu under ruvartid. Men nu Kan man inte göra så mycket! Skriv imorn hur det gått för dig <3
Svar på tråden IVF sommar/höst 2018