IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Åh, för mig går det inte alls just nu. Men vi planerar för en ny behandlingsomgång! :)
Insättning idag, OM de inte ringer då blir det femdagars på lördag. Vill att de ska ringa o bli på lördag. Fått för mig att det är bättre odds! Är jag ute o cyklar? De ringer isf mellan 10-12...
Insättning idag, OM de inte ringer då blir det femdagars på lördag. Vill att de ska ringa o bli på lördag. Fått för mig att det är bättre odds! Är jag ute o cyklar? De ringer isf mellan 10-12...
Har de ringt eller ska ni dit? Ni kanske redan är? Berätta sen!!
Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D
Ruvare nu!! 6 av 10 befruktade som har fortsatt dela sig jättebra. Ett litet ligger i mig nu :D
Jaaaa!! Vilka härligt nyheter! Hur kändes insättningen? Ska du ta lutinus ikväll?