IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ruvardag 11, 13 dgr efter et. Brukar få mens som idag eller imorn i vanlig cykel. Känner absolut INGENTING! Men magkänslan säger att det gått åt helvete. Detta är ju bara första försöket men känner mig så deppig...
Tack!! Ja. Har lite huvudvärk och brukar ha det innan mens dock! Fan dessa dagar är verkligen hemska :(
Men vadå den gamla mensen? Den kan väl inte hänga kvar månaden efter...
Jag ska börja äta Efamol igen tycker de hjälpte mot min pms och de ska göra så att hormonerna kommer i balans. Någon som ätit Efamol?
Dag fem med golal-f och ikväll ska jag ta fyremadelen också! Har hört att den sprutan inte är så skön :/
Dag fem med golal-f och ikväll ska jag ta fyremadelen också! Har hört att den sprutan inte är så skön :/
Om du tycker den svider så testa att "bedöva" med en påse frysta ärtor (eller liknande) en stund innan, det tipset fick jag av en sjuksköterska och har funkat jättebra!
Imorn är det dags för äggplock för mig, börjar bli nervös nu trots att jag gjort det tre gånger innan...
Om du tycker den svider så testa att "bedöva" med en påse frysta ärtor (eller liknande) en stund innan, det tipset fick jag av en sjuksköterska och har funkat jättebra!
Imorn är det dags för äggplock för mig, börjar bli nervös nu trots att jag gjort det tre gånger innan...
Satt och velade i 15 minuter innan jag högg till. Nu svider det lite men jag tror att det kommer att gå bättre imorgon :) Tänker kanske kyla ner området innan då...
Håller tummarna för ett lyckat äggplock för dig :)
Tack autentic och mech! Äggplocket gick bra, fick ut 17 ägg! Aldrig fått ut så många tidigare, i april i år fick jag ut 11.