IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Kör du långt ellermkort protokoll? För om du kör långt protokoll så tänk på att julen kanske kommer emellan om du väntar!
Kort. Lär bli äggutplock om ca två veckor om jag kör nu, och om 6 veckor om jag väntar till nästa
Kort. Lär bli äggutplock om ca två veckor om jag kör nu, och om 6 veckor om jag väntar till nästa
Vi stod inför samma sak. Jag skulle börja nytt jobb samma vecka som vi skulle börja med sprutorna. Vi bestämde oss för att köra. Imorgon ska vi på första UL och se hur äggen ser ut.
Hur är det? Får man köra igång med FET direkt när man misslyckats med ET? Eller måste man vänta en mens emellan?
Hur är det? Får man köra igång med FET direkt när man misslyckats med ET? Eller måste man vänta en mens emellan?
Ok! Jag sitter här och funderar på om jag ska börja stimulering idag, eller nästa cykel. Var på VUL idag och har medicin klar. Men känner att mitt liv är ganska stressigt just nu, har precis börjat nytt jobb. Vad tror ni, spelar stress in jättemycket? Tänker att jag kanske kan tvinga mig att koppla av. Det kommer nog aldrig kännas som helt rätt tidpunkt för en ivf, eftersom livet rusar på full fart framåt. Hur brukar ni tänka och planera?