• Anonym (Påslakantjuven)

Nätdejting. Är man ointressant?

TVÅ frågor.
    En till killar: upplever du också att du får lite besök på din profil, och ännu mindre att nån tjej skriver (först)?
    En till tjejer: klickar du runt på profiler, eller är det mest så att du själv får mycket besök, och att killar skriver (först)?

• Svar på tråden Nätdejting. Är man ointressant?
    Anonym (Ytligt) skrev 2018-10-04 10:06:45 följande:
    Vad tror du skulle hända om männen också skulle bli passiva och kräsna?
    Jordens undergång.
  • HerrMumin
    Anonym (Ytligt) skrev 2018-10-04 10:05:00 följande:

Att sitta på en dejtingsida som man och få ett meddelande är ungefär lika skrämmande som att sitta på pass mitt i skogen och bli klappad på axeln av en jaktkompis man inte hör komma.

... eller att sitta på en öde ö och få flaskpost från skatteverket...

Jag hade aldrig nätdejtat som kvinna. Som man är det tämligen odramatiskt och enkelt. Jag slutade dock använda det för dejting ganska tvärt när jag väl kommit igång. Det har gått några år och jag loggar in en gång i kvartalet för att jävlas lite med desperata kvinnodjur.

Samma "spontana" brudar som söker honom med stort H tragglar fortfarande runt i träsket letandes efter den "seriösa" snubben. Vissa är måhända snygga men det finns ganska uppenbara skäl till varför dem spenderar all sin vakna tid i gyttjan.

Inga kap direkt. Antagligen inte männen heller.

Mvh Herr "dags för en intrarektal amfetamininjektion" Mumin
  • HerrMumin
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-04 10:09:23 följande:

Skrivit till några tjejer på sistone, inget snusk. Bara hej och sen om nåt jag sett i hennes profil. Några har läst, inte svarat, men inte ens gått in på min profil. En sak om man blir ratad om de inte gillar ens foton. Men man blir ratad för att man skriver hej och sen visar att man läst hennes profil? 

Till några tjejer? Vadå några tjejer?

Klar inget händer då - copy paste och kör för helvete. Sen kan du heller inte vara så jävla smörig och intresserad att du skräddarsyr varje meddelande för varje tjej.

-Tja, läget?

Det räcker - deras jävla profiler betyder inget. Spontan är det klassiska personlighetsdraget kvinnor gärna använder slentrianmässigt använder som en god egenskap. Alltså ett annat ord för impulsiv.

Spontan - det låter så härligt och positivt.
    Impulsiv - psykopatknarkare.

Sluta noja, ta en Toy. Du kan inte vara seriös på ett sånt ställe.
  • Anonym (Ytligt)
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-04 10:10:01 följande:
    Jordens undergång.

Inte jordens undergång för den skulle förmodligen må bättre utan det skadedjursangrepp som vi människor utgör idag.

Vad gäller överbefolkningen av jorden så drivs den ju av mäns sexdrift så förmodligen skulle mänskligheten tjäna på om 90% av alla män försvann. Mycket av det jobb män gör håller ju på att automatiseras. 

• Anonym (Ytligt)
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-04 10:10:01 följande:
    Jordens undergång.

Inte jordens undergång för den skulle förmodligen må bättre utan det skadedjursangrepp som vi människor utgör idag.

Vad gäller överbefolkningen av jorden så drivs den ju av mäns sexdrift så förmodligen skulle mänskligheten tjäna på om 90% av alla män försvann. Mycket av det jobb män gör håller ju på att automatiseras. 

HerrMumin skrev 2018-10-04 10:41:12 följande:
    Till några tjejer? Vadå några tjejer?

Klar inget händer då - copy paste och kör för helvete. Sen kan du heller inte vara så jävla smörig och intresserad att du skräddarsyr varje meddelande för varje tjej.

-Tja, läget?

Det räcker - deras jävla profiler betyder inget. Spontan är det klassiska personlighetsdraget kvinnor gärna använder slentrianmässigt använder som en god egenskap. Alltså ett annat ord för impulsiv.

Spontan - det låter så härligt och positivt.
    Impulsiv - psykopatknarkare.

Sluta noja, ta en Toy. Du kan inte vara seriös på ett sånt ställe.
    Ja, några utvalda med omsorg. Jag vill träffa Henne, kvinnan i mitt liv. Jag är romantiskt lagd och vill ha det gulligt och mysigt.
    Anonym (Ytligt) skrev 2018-10-04 10:46:30 följande:

Det skulle definitivt bli mindre barn om män blev lika passiva som kvinnor i alla fall.
  • Anonym (Ytligt)
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-04 10:49:57 följande:
    Det skulle definitivt bli mindre barn om män blev lika passiva som kvinnor i alla fall.
    Varför skulle barnen bli mindre? Det verkar ju mer logiskt att de skulle bli färre.
  • HerrMumin
    Anonym (Ytligt) skrev 2018-10-04 10:46:10 följande:

Ja, det är väl bara att börja med dig själv då, eller?

Inte hört liknande påståenden på ett bra tag faktiskt. Det är fortfarande lika ytligt och banalt som innan - köp en ny kliché, eller tjack.

Inte konstigt att brudarna skiter i dig.
  • Anonym (Ytligt)
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-04 10:48:18 följande:
    Ja, några utvalda med omsorg. Jag vill träffa Henne, kvinnan i mitt liv. Jag är romantiskt lagd och vill ha det gulligt och mysigt.
    Bildresultat för feminist troll
Svar på tråden Nätdejting. Är man ointressant?