• Anonym (Påslakantjuven)

Nätdejting. Är man ointressant?

TVÅ frågor.
    En till killar: upplever du också att du får lite besök på din profil, och ännu mindre att nån tjej skriver (först)?
    En till tjejer: klickar du runt på profiler, eller är det mest så att du själv får mycket besök, och att killar skriver (först)?

• Svar på tråden Nätdejting. Är man ointressant?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Svårt det där) skrev 2018-10-06 14:45:00 följande:

Har du aldrig fallit pladask för fel sorts kille? Exakt samma sak fast omvänt kan hända för killar med.

Nej det har jag faktiskt inte. Och skulle jag göra det skulle jag inte skuldbelägga någon annan än mig själv för mitt dåliga omdöme. Hur kan det vara män i allmänhets fel om jag skulle dras till killar som är dåliga?
  • Anonym (eget omdöme)
    Anonym (Blä) skrev 2018-10-06 17:30:10 följande:
    Nej det har jag faktiskt inte. Och skulle jag göra det skulle jag inte skuldbelägga någon annan än mig själv för mitt dåliga omdöme. Hur kan det vara män i allmänhets fel om jag skulle dras till killar som är dåliga?
    Så du anser att vuxna kvinnor har ett eget omdöme och ett ansvar för vilka situationer de försätter sig i?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (eget omdöme) skrev 2018-10-06 17:39:53 följande:

Så du anser att vuxna kvinnor har ett eget omdöme och ett ansvar för vilka situationer de försätter sig i?

Jag anser att man har ett ansvar att inte skuldbelägga halva mänskligheten bara för att man inte lyckas på kärleksfronten.

Det gäller både kvinnor och män.

Det är vad den här tråden handlar om.

Jag tänker inte diskutera specifika situationer med dig då det är off topic.
  • Anonym (eget omdöme)
    Anonym (Blä) skrev 2018-10-06 17:44:09 följande:
    Jag anser att man har ett ansvar att inte skuldbelägga halva mänskligheten bara för att man inte lyckas på kärleksfronten.

Det gäller både kvinnor och män.

Det är vad den här tråden handlar om.

Jag tänker inte diskutera specifika situationer med dig då det är off topic.

Kvinnor får ju iallafall erbjudanden om att knulla utan att lyta ett finger vilket många män skulle vara mer än nöjda med. Vill kvinnor ha en relation får de dock också anstränga sig.

Män får varken knulla eller relationer om de inte anstränger sig. 

• Anonym (Blä)
    Anonym (eget omdöme) skrev 2018-10-06 18:04:59 följande:
    Kvinnor får ju iallafall erbjudanden om att knulla utan att lyta ett finger vilket många män skulle vara mer än nöjda med. Vill kvinnor ha en relation får de dock också anstränga sig. Män får varken knulla eller relationer om de inte anstränger sig. 

Vad vill du ha sagt med dina kommentarer? Tror du att ditt och dina gelikars klagande på kvinnor kommer ge er mer sex och relationer?

Jag tror det är lika svårt för män och kvinnor att hitta rätt.
    Sex kanske kvinnor kan få lättare (erbjuds) OM de vill. Men ska ju kännas rätt där också. Inte alla man tänder på liksom Solig

• Anonym (eget omdöme)
    Anonym (Blä) skrev 2018-10-06 18:16:12 följande:

Vad vill du ha sagt med dina kommentarer? Tror du att ditt och dina gelikars klagande på kvinnor kommer ge er mer sex och relationer?
    Vad har du för förslag hur man skall aktivera alla passiva kvinnor?
  • Anonym (eget omdöme)
    Anonym (Påslakantjuven) skrev 2018-10-06 18:18:36 följande:

Jag tror det är lika svårt för män och kvinnor att hitta rätt.
    Sex kanske kvinnor kan få lättare (erbjuds) OM de vill. Men ska ju kännas rätt där också. Inte alla man tänder på liksom Solig

Många män är nöjda med sex eftersom de tycker att det mellan benen är intressantare än det som sitter mellan öronen. 
  • Anonym (Blä)
    Anonym (eget omdöme) skrev 2018-10-06 18:26:00 följande:
    Vad har du för förslag hur man skall aktivera alla passiva kvinnor?

När jag var aktiv på dejtingsajter skrev jag till de män jag tyckte var intressanta. Idag är jag gift med en av dem. Bara för att du inte får några mail betyder det inte att ingen annan man får. Inte heller betyder det att tjejer är passiva och väntar på killarnas initiativ. Det betyder bara att du inte är intressant för de kvinnor som är registrerade på den dejtingsida du använder.
    Anonym (eget omdöme) skrev 2018-10-06 18:28:43 följande:
    Många män är nöjda med sex eftersom de tycker att det mellan benen är intressantare än det som sitter mellan öronen. 
    Ja, det är trist. Men jag och många män värdesätter andra saker mer. 
Svar på tråden Nätdejting. Är man ointressant?