• Anonym Co

Ägglossningstest, letrozol

Hej! Jag är ny här på fl. Har för någon vecka sedan spolat äggledarna och det visade fri passage. Nästa cykel ska jag börja med letrozol ifall jag inte blir gravid denna cykel. Har långa cyklar (44 dagar) väntar fortfarande på ägglossning. 

Några mer med långa mens cyklar, svårt att tyda test och ska börja med letrozol.

Jag har en fråga till er alla som kanske vet lite mer än mig. 

Jag använder mig utav rfsu ägglossningstest och idag visades strecket lite starkare än tidigare. Alltså när kan man få ÄL då?

Tar det lång tid när det väl är starkare? Jag vet att strecken ska vara lika starka för positivt. 

• Svar på tråden Ägglossningstest, letrozol
  • Anonym (Längtan)
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-21 01:59:59 följande:

Samma här tror har äl igår och idag och beräknad bim 4 så får testa mig tänkte 5 om inte mensen dyker upp

Spännande!

Vill att det ska bli januari så jag kan testa????
  • SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-21 01:03:47 följande:
    Okiii snart kur good luuck.. Känner du dåh något?
    Känner inget alls just nu men det har varit lite upp och ner för mig. Inte för hoppfull dock eftersom det inte blivit något de senaste gångerna
    Anonym (Längtan) skrev 2018-12-21 01:51:48 följande:
    Jag tänker att jag testar den här månaden utan. Gjorde aldrig någon extra kontroll de andra gångerna heller, dels för att gynekologen aldrig sa något om det. Jag borde ha haft min äl igår eller i tisdags. Så nu blir det bara vänta och så...
    Glad intressant! samma som jag då ungefär. 

• SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-22 02:23:01 följande:

Okej okej men när man minst annar det så händer det plötsliga haha

Kanske det kanske :)

Har i alla fall fått progesteron påslag så borde haft ÄL, för hela ansiktet är fullt med finnar yeeey haha och nu har vi kunnat säkra upp hela veckan till skillnad mot innan (veckopendling)

Hoppas ni får en riktigt bra jul och har det härligt! Fantastiskt med snö! Så mysigt!
  • SweetCA
    Längtar efter en bebis skrev 2018-12-27 14:46:42 följande:

Heej tjejer hur går3 ? Någon som har testat sig än ?

Jag själv tänkt3 testa om några dagar

Tyvärr kom min mens nyss :( så lite nere nu. 10 dagar sen äl så det känns inte bra heller.

Håller tummarna för dig!
  • SweetCA

Jag tog dubbel kur förra gången men det blev ingen skillnad. Skulle ni gå tillbaka till enkel eller köra på dubbel igen? Måste börja på söndag så kan inte ringa o fråga! Han sa inget om antal.

• poprocks

Bim idag och test dag.

Ingen mens än.

Negativt grav test.

Så det blir en 3'e omgång här.

• Längtar efter en bebis
    SweetCA skrev 2018-12-28 22:46:00 följande:

Jag tog dubbel kur förra gången men det blev ingen skillnad. Skulle ni gå tillbaka till enkel eller köra på dubbel igen? Måste börja på söndag så kan inte ringa o fråga! Han sa inget om antal.

Jag riskera och tog trippel denna gång eller man riskerar ju inte värsta grejerna bättre få en bebis eller två eller ingenting.. kör igång ta trippel så får du någon äggblåsa iallafall och större chans till gravidet
  • Längtar efter en bebis
    poprocks skrev 2018-12-30 11:16:10 följande:

Bim idag och test dag.

Ingen mens än.

Negativt grav test.

Så det blir en 3'e omgång här.

Ooh beklagar man brukar säga 3 gången gilt så hoppas på en plus nu
Svar på tråden Ägglossningstest, letrozol