• Anonym (Kvinna)

Hungrande gift kvinna

Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Hungrande gift kvinna
  • Wowbagger2000
    Anonym (Man38) skrev 2018-10-13 09:15:34 följande:

Känner igen detta så mycket fast jag är man , sambo sedan snart 10 år och varav 4 nästan helt utan sex. Har en jättego tjej på alla vis förutom just den punkten. Gör man närmanden på det planet idag om sex och blir avvisad ,då känns det bara dumt och man skäms nästan lite över det som om man skulle vara onormalt pervers. Herregud vad jag saknar känslan av passionerat varmt sex med en vacker kvinna. Men det är inte lätt att bara bestämma sig för att lämna när det annars är jättebra. Man tänker ofta på om det verkligen finns något förhållande med väl fungerande sexliv efter många år, det man hör mest är ju att passionen/lågan försvinner och folk fortsätter leva ihop på ren slentrian! Förlåt TS det blev inget hjälpande svar här men känner igen mig i din text och samt med kvinnan Anonym som skrev i er frustration. Det är sannerligen inte enkelt.

Jo, det finns, men din situation är inte ovanlig...
  • Anonym (Darla)

Min man och jag har varit gifta i 10 år och har fått två barn. Sexlivet var stendött i många år men har det senaste året blivit magiskt bra. Vill bara säga att det finns hopp!

• Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-13 21:21:16 följande:

Min man och jag har varit gifta i 10 år och har fått två barn. Sexlivet var stendött i många år men har det senaste året blivit magiskt bra. Vill bara säga att det finns hopp!

Det var kul att höra:) Något speciellt som gjort förändringen? Barnen som blivit stora eller något annat?
  • Anonym (det finns!)
    Anonym (Man38) skrev 2018-10-13 09:15:34 följande:

Känner igen detta så mycket fast jag är man , sambo sedan snart 10 år och varav 4 nästan helt utan sex. Har en jättego tjej på alla vis förutom just den punkten. Gör man närmanden på det planet idag om sex och blir avvisad ,då känns det bara dumt och man skäms nästan lite över det som om man skulle vara onormalt pervers. Herregud vad jag saknar känslan av passionerat varmt sex med en vacker kvinna. Men det är inte lätt att bara bestämma sig för att lämna när det annars är jättebra. Man tänker ofta på om det verkligen finns något förhållande med väl fungerande sexliv efter många år, det man hör mest är ju att passionen/lågan försvinner och folk fortsätter leva ihop på ren slentrian! Förlåt TS det blev inget hjälpande svar här men känner igen mig i din text och samt med kvinnan Anonym som skrev i er frustration. Det är sannerligen inte enkelt.

Det finns! Jag trodde inte det efter tre längre förhållanden där sexlivet dog ut varje gång. Och det var jag som inte ville ha sex, jag slutade tända på den jag hade relation med och trodde på allvar att jag alltid skulle vara sådan. 

Nu har jag en relation sen 8 år och jag är verkligen fortfarande helt galen i min man. Tittar, åtrår och längtar varje dag. Stjäl åt mig kramar, smek och kyssar varje dag och sexet är såå gudomligt! Har svårt att se hur det ska kunna bli slentrian och dött mellan oss!

• Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-14 10:50:37 följande:

Det var kul att höra:) Något speciellt som gjort förändringen? Barnen som blivit stora eller något annat?

Barnen är fortfarande små, dagis- och lågstadieåldern. Tror förändringen kom med att jag blivit trygg i mig själv och börjat bejaka min egen sexualitet. Jag flyttade mitt fokus från honom till mig själv när vi har sex, vilket han tyckte var underbart. Nu lever vi ut tillsammans, gärna dagtid när barnen är hemifrån (vi har båda flexibla jobb) och har roligt tillsammans.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-15 07:50:44 följande:

Barnen är fortfarande små, dagis- och lågstadieåldern. Tror förändringen kom med att jag blivit trygg i mig själv och börjat bejaka min egen sexualitet. Jag flyttade mitt fokus från honom till mig själv när vi har sex, vilket han tyckte var underbart. Nu lever vi ut tillsammans, gärna dagtid när barnen är hemifrån (vi har båda flexibla jobb) och har roligt tillsammans.

Låter ju fantastiskt. Har själv haft det väldigt upp och ner i förhållandet och förstår många här inne som drömmer om älskare och älskarinnor även om vårat sexliv här hemma ändå lever, dock under en sparlåga. Kunde önska just det du beskrev här att hon bejakade sin sexualitet lite mer. Men misstänker att det är p-pillerna som kan vara boven till hennes dalande sexualitet. Sedan är jag nog lite bortskämd med mitt sexuella förflutna.

Men härligt att mötas upp hemma under dagen och kan sexa loss utan att störas av barn osv.. :)
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 08:11:40 följande:

Låter ju fantastiskt. Har själv haft det väldigt upp och ner i förhållandet och förstår många här inne som drömmer om älskare och älskarinnor även om vårat sexliv här hemma ändå lever, dock under en sparlåga. Kunde önska just det du beskrev här att hon bejakade sin sexualitet lite mer. Men misstänker att det är p-pillerna som kan vara boven till hennes dalande sexualitet. Sedan är jag nog lite bortskämd med mitt sexuella förflutna.

Men härligt att mötas upp hemma under dagen och kan sexa loss utan att störas av barn osv.. :)

P-piller är säkert roten till mycket ont i världen. De gånger jag testat har jag blivit fullständigt personlighetsförändrad och mått skit. Kan hon tänka sig att sluta?
  • Mister

Känner likadant, vill inte skiljas men känner att nytt spännande sex med en kvinna skulle boosta rejält. Gift sedan många är och ja, det är ju fel. Skicka pm här så kan utbyta funderingar (Sthlm)

• Furti
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-13 00:14:57 följande:
    Fast jag vill inte ha honom sexuellt. No matter what
    Du lever alltså i ett sexlöst förhållande eftersom du inte vill ha sex med din man?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-15 12:35:58 följande:

P-piller är säkert roten till mycket ont i världen. De gånger jag testat har jag blivit fullständigt personlighetsförändrad och mått skit. Kan hon tänka sig att sluta?

Jo jag har ockå hört detta. Och nu när jag tänker efter så var hon som kåtast när hon var gravid och när vi försökte med barn nummer två. Första barnet var mer oplanerat så kan inte säga hur det var då.

Fast ni tjejer brukar ju bli mer kåta vid graviditet vad jag fått med mig? Men kan ligga något i det?

Har tagit upp det med henne och hennes första fråga var, men hur ska vi göra då? Sa att vi kan köra med gammal hederlig kondom för att testa iallafall.
Svar på tråden Hungrande gift kvinna