• Anonym (Kvinna)

Hungrande gift kvinna

Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Hungrande gift kvinna
  • Daniel1986

Jag känner igen mig!

Vi försöker men får det verkligen inte att funka!

Tänker på andra tjejer/kvinnor jag vill ha någon som vill ha mig! Vill ha min kropp

Men steget att ta är stort och jag vill så gärna men ändå inte!

Väldigt jobbig känsla

• Anonym (en till)

Jag är i ungefär samma situation som du, fast här är det min man som inte vill jobba på vårt sexliv. Jag funderar allvarligt på att lämna men är rädd för att mitt liv ska rasa samman helt.

• Anonym (Alnico)
    Sgtwolf skrev 2018-10-12 23:00:08 följande:

Livet går upp och ner.....

Är själv en man i ett långt förhållande. Gissar att jag inte presterar som för 20 år sedan. Men samtidigt så försvinner en del av spänningen efter några år. Man "vet" redan vad partnern vill och inte vill och vad hen kommer snabbast av..... och "kör" med säkra kort.

Efter några år så har man testat allt som båda är villiga att testa. Det blir en lång startsträcka för att hetsa upp sig på gamla vanor. Lite för ofta så blir det mest "jasså" och ingen aktion.

Lust föder lust... Kör man på säkra kort i förhållandet så händer det mindre och mindre. Men det är möjligt med nytändning att gå utanför ramarna.

I ditt fall sök spänning på annat håll för att tända gnistan. Skulle själv kunna tänka mig nått på sidan av för lite nytändning....

Jag tycker att fler gifta kvinnor ska ta sig en älskare. Kan bli nytändning i förhållandet. Hon får bra, spännande sex (förhoppningsvis). Hennes älskare kanske är singel och är överlycklig att äntligen få lite action.
  • Anonym (Man38)

Känner igen detta så mycket fast jag är man , sambo sedan snart 10 år och varav 4 nästan helt utan sex. Har en jättego tjej på alla vis förutom just den punkten. Gör man närmanden på det planet idag om sex och blir avvisad ,då känns det bara dumt och man skäms nästan lite över det som om man skulle vara onormalt pervers. Herregud vad jag saknar känslan av passionerat varmt sex med en vacker kvinna. Men det är inte lätt att bara bestämma sig för att lämna när det annars är jättebra. Man tänker ofta på om det verkligen finns något förhållande med väl fungerande sexliv efter många år, det man hör mest är ju att passionen/lågan försvinner och folk fortsätter leva ihop på ren slentrian! Förlåt TS det blev inget hjälpande svar här men känner igen mig i din text och samt med kvinnan Anonym som skrev i er frustration. Det är sannerligen inte enkelt.

• Anonym (Alnico)
    Anonym (Man38) skrev 2018-10-13 09:15:34 följande:

Känner igen detta så mycket fast jag är man , sambo sedan snart 10 år och varav 4 nästan helt utan sex. Har en jättego tjej på alla vis förutom just den punkten. Gör man närmanden på det planet idag om sex och blir avvisad ,då känns det bara dumt och man skäms nästan lite över det som om man skulle vara onormalt pervers. Herregud vad jag saknar känslan av passionerat varmt sex med en vacker kvinna. Men det är inte lätt att bara bestämma sig för att lämna när det annars är jättebra. Man tänker ofta på om det verkligen finns något förhållande med väl fungerande sexliv efter många år, det man hör mest är ju att passionen/lågan försvinner och folk fortsätter leva ihop på ren slentrian! Förlåt TS det blev inget hjälpande svar här men känner igen mig i din text och samt med kvinnan Anonym som skrev i er frustration. Det är sannerligen inte enkelt.

Skulle du kunna tänka dig en älskarinna? Jag är man, bisexuell, och när jag hängde på Bodycontact så fanns det många gifta män som sökte män. Många gifta par också, som sökte allt möjligt.
  • Anonym (Wuzzy BeR)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-12 23:32:53 följande:

Jag dagdrömmer om mina speciella favoriter och inbland om någon random man, att röra vid dem, att bli tagen av dem, i missionären, bakifrån, få känna på deras kroppar utanpå kläderna, känna på deras kön och veta att de blir hårda av min närhet. Kyssar. Och framförallt...kyssa, smaka , suga på deras undebara kukar! Det är min största sexfantasi, och som jag brukar komma av.

Ibland gråter jag när jag kommit, över att jag är så ensam.

Alltså, jag har familj barn många vänner, men på ett plan känner jag mig oerhört ensam

Har du funderat över att börja med en aktivitet där du får vara fysisk med andra män? En tanke är exempelvis kampsport - judo/jiu-jitsu etc - eller dans. 

I så fall får du mörlighet att rent fysiskt komma nära andra män ("kramas") för att få den stimulin och en känsla som du sedan kan ta med dig när du onanerar själv med en bra vibrator/dildo. 

Annars kan jag personligen tycka två saker. För det första går det att lära sig leva utan sex i ett långt förhållande. För det andra går det också att skaffa sig ett bra liv själv med barnen om man tar steget och skiljer sig. 
  • Cunnilingus18
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-12 23:32:53 följande:

Jag dagdrömmer om mina speciella favoriter och inbland om någon random man, att röra vid dem, att bli tagen av dem, i missionären, bakifrån, få känna på deras kroppar utanpå kläderna, känna på deras kön och veta att de blir hårda av min närhet. Kyssar. Och framförallt...kyssa, smaka , suga på deras undebara kukar! Det är min största sexfantasi, och som jag brukar komma av.

Ibland gråter jag när jag kommit, över att jag är så ensam.

Alltså, jag har familj barn många vänner, men på ett plan känner jag mig oerhört ensam

Det låter ju inte sunt alls. Det där med relationer är så knepigt och även om jag som många andra ser det omoraliska med att vara otrogen så är det inte alltid så lätt att lämna någon och ge upp ett tryggt liv som man ofta har i dessa situationerna. Och visst är det så att ett liv där man har en relation med någon och får bra sex från ett annat håll kan fungera, men man vill väl helst inte behöva smyga med det.
    Utan bästa sätter är väl att man kan ha något sexuellt öppet förhållande av något slag eller att om man inte känner sig helt bekväm med det, träffar andra sexpartners tillsammans exempelvis på klubb eller genom nätet.

Men som du verka ha det idag, så kan du inte fortsätta att ha det.. Sexlivet går ju upp och ner i en relation och jag känner igen mig själv i mycket av det du skriver med men du måsta nog göras något åt det..
  • Wowbagger2000

Jo, det finns, men din situation är inte ovanlig...
  • Wowbagger2000

• Wowbagger2000

Svar på tråden Hungrande gift kvinna