• Anonym (Kvinna)

Hungrande gift kvinna

Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Hungrande gift kvinna
  • Anonym (Kvinna)

Tack för alla kommentarer så långt. Vet inte varför jag skrev inlägget. Bearbeta min desperation kanske? Komma fram till ett beslut? Bli bekräftad? Höra att det finns andra kvinnor som jag?

Träffa en älskare via nätet / FL känns inte aktuellt. Som andra redan skrivit, så känns det som en alltför stor chansning åt båda hållen, kanske blir någon besviken?

Jag känner mig som sagt väldigt kräsen, och samtidigt så...desperat?

Tyvärr är många i min ålder upptagna i förhållanden, liksom jag. Väldigt attraktiva män, Män på jobbet, Även mycket unga har anmält intresse. Känner oro att det skulle bli snack i bekantskapskretsarna.

När jag skriver detta ser jag att bollen ligger hos mig. Jag måste ta ett beslut.

Stanna som nu / våga steget mot att skaffa en älskare / prata med min man och berätta att jag inte kan leva utan fysisk o psykisk kärlek ( kan det leda till ett ok på att skaffa en älskare?) / bryta upp för en mer ekonomiskt och psykiskt osälker / utsatt framtid både för mig o barnen. Krossa både min mans ekonomi samt min egen.

• Anonym (Kvinna)

Jag dagdrömmer om mina speciella favoriter och inbland om någon random man, att röra vid dem, att bli tagen av dem, i missionären, bakifrån, få känna på deras kroppar utanpå kläderna, känna på deras kön och veta att de blir hårda av min närhet. Kyssar. Och framförallt...kyssa, smaka , suga på deras undebara kukar! Det är min största sexfantasi, och som jag brukar komma av.

Ibland gråter jag när jag kommit, över att jag är så ensam.

Alltså, jag har familj barn många vänner, men på ett plan känner jag mig oerhört ensam

• Sgtwolf

En bra relation är bra även om sex och åtrå saknas. Ibland, säger ibland! Kan en relation må bättre av lite lust vid sidan av. Dock förtas det positiva fort om man tar upp ämnet. Se fransmännen,alla har älskare och älskarinnor. Funkar ua och alla "vet" att det är så. Ända tills man är avslöjad......

Har du en bra karl som bryr sig om dig och ev barn. Som vårdar familjen men saknar lust. Sök lusten någon annan stans och ta med den hem för att väcka det slumrande.

• Anonym (Kvinna)
    Sgtwolf skrev 2018-10-12 23:37:51 följande:

En bra relation är bra även om sex och åtrå saknas. Ibland, säger ibland! Kan en relation må bättre av lite lust vid sidan av. Dock förtas det positiva fort om man tar upp ämnet. Se fransmännen,alla har älskare och älskarinnor. Funkar ua och alla "vet" att det är så. Ända tills man är avslöjad......

Har du en bra karl som bryr sig om dig och ev barn. Som vårdar familjen men saknar lust. Sök lusten någon annan stans och ta med den hem för att väcka det slumrande.

Givande synvinkel som man inte ser så ofta. Love it/ Tack för det!
  • Anonym (.-.)

Du kanske ska prova att hjälpa till mer med bestyren i hemmet...få honom att känna sig uppskattad....ge honom närhet och bekräftelse.

Om du hjälpte till mer hemma så kanske han skulle känna sig uppskattad och hans lust kanske kommer tillbaka.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (.-.) skrev 2018-10-13 00:06:48 följande:

Du kanske ska prova att hjälpa till mer med bestyren i hemmet...få honom att känna sig uppskattad....ge honom närhet och bekräftelse.

Om du hjälpte till mer hemma så kanske han skulle känna sig uppskattad och hans lust kanske kommer tillbaka.

Fast jag vill inte ha honom sexuellt. No matter what
  • Wowbagger2000

Blir uppriktigt ledsen när jag läser ditt inlägg (och många andras)

Skulle aldrig själv stå ut i en relation utan sex och närhet. Förstår hur svårt det är att separera med hänsyn till ekonomi, sociala kontakter osv, men du borde definitivt ta upp med din man att du inte accepterar situationen.

Jag tycker det är självklart, att om en person i förhållandet är helt ointresserad av sexuella aktiviteter, så bör det var ok för den andre att söka det på annat håll.

Att kräva att sin partner ska avstå sex bara för att man själv tappat intresset är för mig helt obegripligt.

• Gaskarl
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-12 23:32:53 följande:

Jag dagdrömmer om mina speciella favoriter och inbland om någon random man, att röra vid dem, att bli tagen av dem, i missionären, bakifrån, få känna på deras kroppar utanpå kläderna, känna på deras kön och veta att de blir hårda av min närhet. Kyssar. Och framförallt...kyssa, smaka , suga på deras undebara kukar! Det är min största sexfantasi, och som jag brukar komma av.

Ibland gråter jag när jag kommit, över att jag är så ensam.

Alltså, jag har familj barn många vänner, men på ett plan känner jag mig oerhört ensam

Herregud vad härligt allt låter, allt det du längtar efter. Jag är lite i samma sits, det har liksom gått i stå hemma men vet inte om jag är beredd att söka älskarinna.. Jag tänker ibland att vissa saker skulle jag kunna göra utan att det i mina ögon skulle kännas som otrohet men ändå vara spännande.
  • Anonym (Kvinna)
    Gaskarl skrev 2018-10-13 00:32:22 följande:

Herregud vad härligt allt låter, allt det du längtar efter. Jag är lite i samma sits, det har liksom gått i stå hemma men vet inte om jag är beredd att söka älskarinna.. Jag tänker ibland att vissa saker skulle jag kunna göra utan att det i mina ögon skulle kännas som otrohet men ändå vara spännande.

• Anonym (.-.)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-13 00:14:57 följande:

Fast jag vill inte ha honom sexuellt. No matter what

Ber om ursäkt ....Jag fick intrycket av att det var han som inte vill ligga med dig.

Men om du vill ha sex...men inte med honom...så är det väl bara att gå vidare....Om han inte vill "låta" dig ligga med andra och fortfarande ha en relation med honom.

Det är bara du som kan avgöra om sexet är viktigare än dun nuvarande relation.

Hoppas du finner en lösning
Svar på tråden Hungrande gift kvinna