• Anonym (Kvinna)

Hungrande gift kvinna

Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Hungrande gift kvinna
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-10-12 17:57:32 följande:

Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

Jag känner igen mig helt och hållet! Fast det är tvärt om då, jag är kille och jag är gift. Men annars känner jag precis lika dant.
  • Anonym (yoda)
    delta66 skrev 2021-08-25 12:55:49 följande:

Hej Hungrande Kvinna,ja att vara enormt kåt o vlija knulla o inte ha knullpartner o ha sex på spännande platser,ute,portgångar,toaletter,provrum mm..Så en sak är säker..Blir Gärna Din Älskare..Lika sugen som du....

Du kan nog stoppa undan kuken delta, tråden är från 2018 så TS har nog redan fått sig ett skjut.
  • Anonym (Kvinna)

Hallå, TS här. Skriver för uppföljning.

Jag har insett nu att bara fysiskt sex inte ger mig tillräckligt.

Jag upptäckte att jag kan inte komma med en man utan att vara förälskad i honom och känna att han är förälskad i mig. Jag måste vara berusad av hans intelligens, hand passion och väsen. Utan kemi så vill jag inte ha sex har jag upptäckt.

Jag söker inte bara en kropp, så sökandet är nu nedlagt.

• Anonym (Maria)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-08-26 02:41:55 följande:

Hallå, TS här. Skriver för uppföljning.

Jag har insett nu att bara fysiskt sex inte ger mig tillräckligt.

Jag upptäckte att jag kan inte komma med en man utan att vara förälskad i honom och känna att han är förälskad i mig. Jag måste vara berusad av hans intelligens, hand passion och väsen. Utan kemi så vill jag inte ha sex har jag upptäckt.

Jag söker inte bara en kropp, så sökandet är nu nedlagt.

Så du menar att du hittade män att knulla med. Att du fick din dröm uppfylld?

Har varit precis i samma sits. Trodde också jag bara kunde bli påsatt få allt det där jag saknade. Men blev ju naturligtvis förälskad.

Lever du kvar med din man ?
  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Maria) skrev 2021-08-26 05:26:15 följande:
    Så du menar att du hittade män att knulla med. Att du fick din dröm uppfylld?

Har varit precis i samma sits. Trodde också jag bara kunde bli påsatt få allt det där jag saknade. Men blev ju naturligtvis förälskad.

Lever du kvar med din man ?
    Nu blir jag nyfiken på din historia, när du i korta ordalag berör dina erfarenheter.
    Hur gick det med din förälskelse? Lämnade du din man för din förälskelse? Hur är livet idag?
  • Anonym (Maria)

Inte så mycket att berätta :)

Träffade en man som blev min kk i ca ett år. Vi båda var gifta. Jag trodde på allvar att jag kunde ha en älskare utan känslor. Men det var fel. Blev djup förälskad och insåg att jag var tvungen att bryta.

Lever i dag kvar i mitt äktenskap som fått sig en rejäl pånytt boost i relationen. Ink sexet.

Vi knullar som aldrig förr och har det toppen.

• Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Maria) skrev 2021-08-26 06:01:34 följande:

Inte så mycket att berätta :)

Träffade en man som blev min kk i ca ett år. Vi båda var gifta. Jag trodde på allvar att jag kunde ha en älskare utan känslor. Men det var fel. Blev djup förälskad och insåg att jag var tvungen att bryta.

Lever i dag kvar i mitt äktenskap som fått sig en rejäl pånytt boost i relationen. Ink sexet.

Vi knullar som aldrig förr och har det toppen.

Härligt att det blivit så bra för dig! Det jag undrar lite är om ditt äventyr med en älskare på något sätt påverkade att sexlivet med din man nådde nya nivåer?

Vet din man om att du har haft en älskare, som du dessutom blev djupt förälskad i?
  • Anonym (Maria)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2021-08-26 07:44:35 följande:

Härligt att det blivit så bra för dig! Det jag undrar lite är om ditt äventyr med en älskare på något sätt påverkade att sexlivet med din man nådde nya nivåer?

Vet din man om att du har haft en älskare, som du dessutom blev djupt förälskad i?

Varit gift i många år och sexet har väl varit helt ok. Kanske inte lika frekvent som jag skulle önska. Vi har testat på lite av varje genom åren men visst blev det bättre efter eller t.o.m. samtidigt som jag träffade min kk.

Jag började känna mig sexig igen. Vågade leva ut på ett helt annat sätt än tidigare. Kändes som om vi hade fastnat och det blev bara same same.

Han har inte varit medveten om min kk. I alla fall vad jag vet. Tror ju han säkert anat men inte vågat fråga.
  • Underhill
    Anonym (Maria) skrev 2021-08-26 09:09:26 följande:
    Varit gift i många år och sexet har väl varit helt ok. Kanske inte lika frekvent som jag skulle önska. Vi har testat på lite av varje genom åren men visst blev det bättre efter eller t.o.m. samtidigt som jag träffade min kk.
    Jag började känna mig sexig igen. Vågade leva ut på ett helt annat sätt än tidigare. Kändes som om vi hade fastnat och det blev bara same same.
    Han har inte varit medveten om min kk. I alla fall vad jag vet. Tror ju han säkert anat men inte vågat fråga.
    Är ju i sanning inte helt lätt att få snurr på det lustfyllda i en relation som mest tuggar på i vanligt gemak och nästan stagnerar. Behövs ju en puff åt något håll oftast för att få fart på det oavsett vad den där puffen innebär. Sen behöver man ju vara två för tango :) 
  • Stolt Farsa

Eftersom du skapar tråden räknar jag med att du är beredd på mothugg. 

Jag förstår inte hur du och andra här kan säga att att ni inte kan göra slut först? Varför kan ni inte det? Kan ni inte förklara det för mig?

- Är ni rädda för att vara ensamma?
    - Har ni inte råd att skilja er för att det är för dyrt med en egen bostad där ni bor?
    - Är ni rädda för vad osäkerheten? Blir han/hin ledsen, vad skall hända med  barnen, etc.

Och sen skall folk stötta er här och ni skall få tröst över något som är moraliskt förkastligt, annars hade det ju inte hetat otrohet. Det innebär ju indirekt att man går bakom ryggen på sin partner. Jag tycker också att det är fegt. Det är fegt att inte våga göra det som är rätt, dvs göra slut först.

Det minsta du/ni kan göra enligt mig är att fråga er partner om det är OK ifall ni har sex med andra. Det är absolut minimum enligt mig. Ni får helt enkelt stå ut med att det kan bli en obekväm stämning om ni ställer frågan eftersom det uppenbarligen är så viktigt för er.

Livet kan inte var bekvämt hela tiden. Ibland kostar det att göra det rätta helt enkelt.

Lycka till! 

Svar på tråden Hungrande gift kvinna