• Anonym (Kvinna)

Hungrande gift kvinna

Jag kvinna lever i ett sexlöst förhållande, och har kommit fram till att jag inte kan leva utan att uppleva närheten till en man, åtminståne en gång till. Snart!

Jag tänker på sex, och män, och deras kroppar nästan hela tiden. Jag kan tillochmed önska att någon kom o bara våldtar mig, bara någon vill ta i mig. (Det är alltså ingen sexfantasi, bara att jag så himla gärna vill ha sex)

Steget att vara otrogen är dock enormt stort, och hittills har jag inte klarat av att ta mig över den tröskeln. Skammen. Känslan av att smutsas ner.

Att skilja mig har jag heller inte klarat av.

Istället går jag här och längtar, dag efter dag, efter sex, att få vara någon fin mans speciella hunger.

Jag är också kräsen, och förstår inte hur jag ska kunna göra verklighet av min önskan. Det finns några män som visar intresse, kanske, om jag inte misstolkar i min desperation?

Svårt att gå från tanke till handling, o vet inte vad jag vill. Velig. Nån som känner igen sig?

• Svar på tråden Hungrande gift kvinna
  • Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-15 20:20:38 följande:

Ja, jag var så kåt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen när jag var gravid :P

Fantasin jag berättade handlade om att få vara med två män, i centrum för bådas uppmärksamhet. Maken älskade tanken på att se mig fri och kåt och även tanken på att en annan man skulle åtrå mig. När jag märkte hur mycket han gick igång på att se mig njuta blev det så mycket lättare att släppa loss och faktiskt börja njuta ;)

Blev det att fixa det mesta på egen hand då? ;)

Hehe underbar fantasi, har du fått uppleva den än då? ;) Älskar att vara två män på en kvinna med hennes njutning i centrum. Men då fick fantasin dig till att iallafall släppa loss och bejakar din egna njutbar mer då? Finns inte mycket som är mer upphetsande att se en kvinna njuta :)
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-15 22:20:21 följande:

Blev det att fixa det mesta på egen hand då? ;)

Hehe underbar fantasi, har du fått uppleva den än då? ;) Älskar att vara två män på en kvinna med hennes njutning i centrum. Men då fick fantasin dig till att iallafall släppa loss och bejakar din egna njutbar mer då? Finns inte mycket som är mer upphetsande att se en kvinna njuta :)

Japp, en bra kvinna reder sig själv ;) han som gillar att se mig njuta gick miste om mycket där, det var något med graviditeten som gjorde det så grymt intensivt...

Nä, än så länge har vi inte gått vidare med tanken på en extra man, men vi pratar och fantiserar tillsammans om det och det är gött redan där. Har ett gäng leksaker också för att kunna leva oss in i det och utforska fantasierna mer... ;P
  • Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-16 08:35:09 följande:
    Japp, en bra kvinna reder sig själv ;) han som gillar att se mig njuta gick miste om mycket där, det var något med graviditeten som gjorde det så grymt intensivt...

Nä, än så länge har vi inte gått vidare med tanken på en extra man, men vi pratar och fantiserar tillsammans om det och det är gött redan där. Har ett gäng leksaker också för att kunna leva oss in i det och utforska fantasierna mer... ;P
    Haha precis så brukar det vara, men det klarar vi män också när det är nödår haha ;) Men visst det gjorde han, är så hett. Gillade att komma in i min gravida tjej bakifrån (var nästan den ända möjliga ställningen på slutet) och samtidigt känna på hennes hårda mage. Så här man skriver om det, så låter det kanske lite knäppt, men det var så upphetsande att få smeka den samtidigt..

Oki, ibland ska bara en fantasi stanna i fantasin, är ju underbart om den kan pigga upp sexlivet mellan er på det sättet som den har och med lite spännande leksaker kan man nästan få vilka fantasier som helst att bli verkliga ;)

Vad har du eller ni för fantasier då med att ha en extra man eller när ni leker med sexleksakerna ihop?
  • Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-16 10:21:48 följande:

Haha precis så brukar det vara, men det klarar vi män också när det är nödår haha ;) Men visst det gjorde han, är så hett. Gillade att komma in i min gravida tjej bakifrån (var nästan den ända möjliga ställningen på slutet) och samtidigt känna på hennes hårda mage. Så här man skriver om det, så låter det kanske lite knäppt, men det var så upphetsande att få smeka den samtidigt..

Oki, ibland ska bara en fantasi stanna i fantasin, är ju underbart om den kan pigga upp sexlivet mellan er på det sättet som den har och med lite spännande leksaker kan man nästan få vilka fantasier som helst att bli verkliga ;)

Vad har du eller ni för fantasier då med att ha en extra man eller när ni leker med sexleksakerna ihop?

Tja du... ska vi verkligen kapa TS tråd till mina fantasier? ;)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-16 15:53:46 följande:

Det är väl så trådar som dessa trådar utvecklar sig? Spännande diskussioner om sex även om vi kom ur topic lite hehe..
  • Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-16 15:53:46 följande:

Är ju inga andra som skriver här heller, så det kan nog kanske kvitta?
  • Anonym (M)

Men vi läser.. alla vi frustrerade som läser kan gott få lite fantasier att trösta oss med.

• Anonym (Darla)
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-16 16:28:00 följande:

Det är väl så trådar som dessa trådar utvecklar sig? Spännande diskussioner om sex även om vi kom ur topic lite hehe..

Jag vill börja med att bli tagen bakifrån av den ena medan jag suger av den andra. Älskar att suga kuk!

Sen vill jag bli tagen av båda samtidigt. Finns inget skönare än att bli så uppfylld. Älskar när mannen tar mig där bak samtidigt som Mr rabbit tar hand om fittan och klittan och jag själv smeker mina bröst. Det är den totala njutningen!

Vad skulle du vilja göra med din fru om hon var mer kåt och frisläppt?
  • Kryptonit

Usch vad tråkigt läge... :(

Ett förhållande där sexdriften är så olika....eller attraktionen är borta är tragiskt för en som vill ha härlig sex....

• Cunnilingus18
    Anonym (Darla) skrev 2018-10-16 18:37:25 följande:

Jag vill börja med att bli tagen bakifrån av den ena medan jag suger av den andra. Älskar att suga kuk!

Sen vill jag bli tagen av båda samtidigt. Finns inget skönare än att bli så uppfylld. Älskar när mannen tar mig där bak samtidigt som Mr rabbit tar hand om fittan och klittan och jag själv smeker mina bröst. Det är den totala njutningen!

Vad skulle du vilja göra med din fru om hon var mer kåt och frisläppt?

Ja det låter som en bra början, men då är du en tjej som verkligen visar att du gillar att suga då och gör det med stor innlevelse? :)

Så då är drömmen då att den ena killen kommer i dig typ underifrån i musen medans din kille tränger in i analen? En riktig dp då helt enkelt ;) Sånt kan ju ge otroligt intensiva orgasmer :)

Jag och min tjej har ju testat en hel del spännande sedan tidigare men en fantasi jag har nu är att se henne med två andra män samtidigt och att jag är mer psssiv och får se henne njuta och gärna ta för sig lite av de två männen. Det är en het tanke även fler män som tar henne i alla hål och turas om. Typ suga en samtidigt som hon får DP :)

Har du fler spännande fantasier? :)
Svar på tråden Hungrande gift kvinna