Restips för trygghetsnarkoman
Hej, jag önskar restips! Jag vill ha trygghet, är inte van att resa ensam. Nu vill jag resa ensam. Var ska jag åka? Det viktiga är att resa iväg, så jag är öppen för förslag helt enkelt.
Hej, jag önskar restips! Jag vill ha trygghet, är inte van att resa ensam. Nu vill jag resa ensam. Var ska jag åka? Det viktiga är att resa iväg, så jag är öppen för förslag helt enkelt.
Kollade lite på det. Tyvärr ska jag resa ensam och det står del i dubbelrum och jag vill inte dela med en främling.
Tusen tack för länk.
Vad snällt med så långt svar!
All inclusive? Är lite orolig över hygienen när det bara står framme och alla gräver i samma?
Om man vill kunna promenera utan jacka i medelhavsområdet när ska jag åka? Är december / januari för kallt?
December/januari är inte särskilt säkert vädermässigt på Kanarieöarna. Måste du åka just då? Några månader senare är det betydligt bättre.
Det finns inte att man delar rum eller lgh med en främling för att man bokar dubbelrum. Har du aldrig bott på hotell i Sverige, det är ingen skillnad utomlands, om man bokar med en svensk researrangör.
Kör all inclusive på ett stort seriöst hotell så är det oerhört trygg och du behöver inte lämna området.
Ok, då kanske man skulle ta all inclusive
Tack snälla för tipset!
Tyvärr är jag en ängslig typ som mest ser problem: Sitta på en buss, då måste jag sitta nära en främling under lång tid. Nej det blir jobbigt.
Men jag uppskattar ditt tips och din länk. Du hjälper mig att tänka. Tack
ok, tror du ving är bättre än tui och apolloresor?